Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GizmoBlade! Självklart ska jag prata med säljaren, vill ju lösa det här, är inte ute efter att ställa till en scen, och vara otrevlig!
Säljaren är riktigt trevlig, åker och pratar med honom imorgon!
Vill ju helst att dom beställer ny cuts, och tar den skadade cutsen!
Hoppas verkligen det här löser sig....
MVH Roothen
Har inte betalt hela hojen, har lagt Handpenning på 10 000:-
Det jävliga är om jag häver köpet, är att jag beställt Akrapovic slipon hos dom, hur gör man med det då????
Samt att jag har köpt andra prylar för 5000:- som ligger och skräpar..
Grejen är den att den hojen jag köpt, stod i hallen, så det har varit folk som suttit på den, men den var fin när jag köpte den.. Den repan jag såg i Lördag var ny!
MVH Roothen
tror inte att du kan häva köpet efter 6 veckor iallf inte utan att du får betala nån form av vite.. men varför skulle du göra det?? det är ju inte säljarens fel att nån av deras kunder repat Rettan. Visserligen skulle han flyttat den till nån form av lager plats ir liknade.. men jag tycker inte att du ska va orolig! dom löser detta åt dig!!
förklara lugnt men bestämmt att detta måste fixas!
// Garpen
Garpen! Mitt papper heter Konsumentköp, står inget på baksidan, har pappret famför mig nu!!
Står inga som helst avtalspunkter...?
MVH Roothen
Hur tänker du egentligen? Ny hoj ska vara ny när den hämtas ut! Det där är inga problem och häva om de inte har ngn bra lösning för dig.
Dåligt att de inte ställde undan hojen till att börja med. Man vill ju inte ha den som ett skyltobjekt ifall det kommer klåfingriga spekulanter. Nu blev det så, och de repade den dessutom. Lite av nykänslan försvinner ju, och det är ju oftast därför man föredrar en ny framför en begagnad, om det inte är en ny modell. Man ska inte låta dem komma undan för lätt. Du skulle ha tagit försäljarna på bollarna, samtidigt som du klämmer lagom hårt och säger med lugn ton: Du din jävel, nästa gång jag säger till dig att ställa undan skiten så är det bäst för dig att du svarar hur snabbt?![]()
Kan samtidigt förstå VARFÖR säljaren visar den öppet för kunderna. Alla ser att den är såld för man brukar sätta dit en SÅLD-skylt. Då visar det på att dom har kunder som köper och att dom har omsättning på sina produkter. Tråkigt att folk inte kan låta bli att sitta på andras hojar utan att fråga ägaren först bara, om nu SÅLD-skylten fanns där.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |