NO_FEAR skrev:Inte BARA bouna... Men det blir det kanske efterhand. Det här ska va seriöst....
Säg till när ni ska dit, så kommer jag smygande med kameran när ni tuttinuttar. Får vi inget bildbevis, tror vi inte på att du har en dejt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NO_FEAR skrev:Inte BARA bouna... Men det blir det kanske efterhand. Det här ska va seriöst....
exiteme skrev:Kör från Malmö mot Oxie. Sväng ner mot Lockarp ca 1 km. Sen ligger det på höger sida. Tror det är mellan 11-16. Ska fråga gubben när han kommer hem...
NO_FEAR skrev:Exiteme vi har ju setts innan kommer du väll ihåg. Så du bör känna igen mig någotsådär. eller? bara å fota på.![]()

1. Bokskogen (romantisk promenad med höstlöv o fåglar som kvittrar...medtag god mat o dryck)NO_FEAR skrev:Men motard-åkandet är ju relativt tidigt. Vad ska man hitta på sen?
Hightuned skrev:Jag är född skåning så jag vet!. Bjud henne på "spittekauga" och skjutsa henne i en "rullebär" (spettekaka och skottkärra på rikssvenska), sen får du garanterat doppa!.![]()

|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |