HanneZ
Avställd
Jaja, nu har jag lyckats låsa in nycklarna i bilen
. Bilen är av ganska gammal årsmodell. Hur får jag upp dörren?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Corolla -90Catway skrev:2433407Tror du svaret är, ta en skruvmejsel skruva av vindrutan och sen är du inne?
Vi måste naturligtvis veta vilken årsmodell samt framförallt vilken bil?
Mmm det lutar åt det. Jävla vrövOlsson skrev:2433421Börja inte bryt och bänd så du fuckar upp lacken, slå sönder en sidoruta, dammsug, köp en ny på skroten
Beskriv gärna lite mer detaljerat? Jag antar att jag ska in mellan rutan o plåten i dörren?Rigge skrev:2433428Bryt ut rutramen och ta nån grej och pilla upp knoppen med om det går att få tag på den.
Haha va fan, har du stora bryta-sig-in-i-bilar-boken?Interceptor skrev:2433442Så här kanske![]()
ser ut som att det är en handbok ifrån falck security eller vad dom nu heter...HanneZ skrev:2433450Haha va fan, har du stora bryta-sig-in-i-bilar-boken?
Har du den i pdf-format?![]()
Synd att du inte låste in dig själv med.HanneZ skrev:2433387Jaja, nu har jag lyckats låsa in nycklarna i bilen. Bilen är av ganska gammal årsmodell. Hur får jag upp dörren?
HanneZ skrev:2433450Haha va fan, har du stora bryta-sig-in-i-bilar-boken?
Har du den i pdf-format?![]()
detta funkar utmärkt på många gammla bilar. o vissa nya oxå. gjorde så på en skoda pickupp som någon glömt nycklarna i.Interceptor skrev:2433442Så här kanske![]()
Jag har inte hunnit göra något åt saken än. Ska kolla med skroten imorrn vilka rutor som finns att tillgå billigastkruss skrev:2433599nåååå, hur går det ? gjorde du så som bilden visar ?![]()
Jag hade tänkt att ta en av dom stora sidorutorna bak. Är inte den lilla limmad? Den stora är ju bara att ta bort dörrsidan o sen sätta in?Fredde Meck skrev:2433718Kommer inte ihåg hur -90 ser ut, men om den har en liten fast ruta på bakdörren så kostar den ca 350:- (slå den om du ska pajja någon ruta) . Du byter den på 2 min. med hjälp av en kryssmejsel.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |