Hur göra en personundersökning?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Finns det något ställe på nätet där man kan leta upp lite mer info om nån än Ratsit/Birthday/Allabolag? Letar efter främst ekonomisk ifo, men även fastighetsregister o dyl. Tips?

Hehe, lite OT men det påminner mig om en kille som försökte ragga på en tjej men hon var totalt ointresserad, men han kämpar på lite smått med SMS och får korta kalla svar. Helt plötsligt efter ett tag blir hon varm och trevlig i svaren och går t.o.m med på att träffas på en dejt.
Några dagar senare, innan dejten hunnit ske så får han hem ett brev från Skatteverket att denna tjej nyligen gjort en kreditupplysning på honom :rofl

minns dock inte om han genomförde dejten och konfronterade henne med beviset eller inte, men hans intresse för henne försvann iallafall helt

(finns nerskriven på Flashback om jag inte minns fel)

Last edited:
hehe, lite ot men det påminner mig om en kille som försökte ragga på en tjej men hon var totalt ointresserad, men han kämpar på lite smått med sms och får korta kalla svar. Helt plötsligt efter ett tag blir hon varm och trevlig i svaren och går t.o.m med på att träffas på en dejt.
Några dagar senare, innan dejten hunnit ske så får han hem ett brev från skatteverket att denna tjej nyligen gjort en kreditupplysning på honom :rofl

minns dock inte om han genomförde dejten och konfronterade henne med beviset eller inte, men hans intresse för henne försvann iallafall helt

(finns nerskriven på flashback om jag inte minns fel)[/quote

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Jaha, och du råkar bara regga dig idag för att hjälpa någon i en 6 år gammal tråd och du ar absolut inget med adressleverantören att göra?
Jävla miffo, fattar ni inte att ni bara svartlistar er själva genom sån genomskinlig reklam?

Han råkade visst ge samma tips på Zatzy. Vilket sammanträffande...

Plocka bort det där inlägget. Han håller bara på att fixar inlänkar till sig själv.

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back