P-E
Guest
Solid snake skrev:Tack för alla svaren!
Nu ska jag bara fota mina skador lite o skicka till försäkringsbolagen så jag får jättemycket pengar.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Solid snake skrev:Tack för alla svaren!
Nu ska jag bara fota mina skador lite o skicka till försäkringsbolagen så jag får jättemycket pengar.![]()

Glöm inte bort att du måste fota analogt (dvs. med en vanlig filmrulle) Digitala bilder accepterar dom inte eftersom det blir för lätt att modda dom med hjälp av datorn. Jag menar, svullnaden försvinner efter ett tag och då kanske det är försent att ta nya bilder.Solid snake skrev:Tack för alla svaren!
Nu ska jag bara fota mina skador lite o skicka till försäkringsbolagen så jag får jättemycket pengar.![]()
cool_adde skrev:Glöm inte bort att du måste fota analogt (dvs. med en vanlig filmrulle) Digitala bilder accepterar dom inte eftersom det blir för lätt att modda dom med hjälp av datorn. Jag menar, svullnaden försvinner efter ett tag och då kanske det är försent att ta nya bilder.
Detta var iaf policyn för mitt FB (T-hansa)

Solid snake skrev:Akey, jag har IF, men jag får köpa en kamera imorn då.
P-E skrev:Så kan man inte göra, smart på ett sätt, men de som kan köra bra då? Ganska jobbigt för de eller hur?
nomolas skrev:Bilister är älgar glöm inte det![]()
Skönt att du klara dig hyfsat bra iaf, hoppas allt löser sig med
försäkringsbolag och hela fadderullan.
![]()
![]()


Solid snake skrev:Bilister e lika dumma som älgar.![]()
Det löser sig nog.
BTW![]()
![]()
Dangerous Dave skrev:Skönt att du klarade dig hyffsat bra Solid Snake, efter en sån flygtur att du landade på skallen.
Blev själv hojlös efter en klotning förra helgen så jag vet hur du känner dig över DEN förlusten.
Krya på dig och kom igen tills nästa år![]()

nomolas skrev:åååååå neeej! det är kanske en timme varje år av ditt liv, jag är bra förare så jag tänker inte göra det!![]()
Jag tycker också att dem ska införa det. Skulle nog uppstå betydligt mindre olyckor då, men frågan är hur mycket det skulle kosta o.s.v.
GixxerJensa skrev:Du ska alltid ringa efter snuten om det är personskador.. då får hon en böteslapp och kanske tillomed indraget körkort. Så hon verkligen fattar att det va hennes fel, vissa gubbar och kärringar som har kört skadefritt i 30år(tex) tror inte att dom kan göra fel i trafiken.
Öh, enligt vittnet (som vittnade under rättegången) hade jag kör långsamt förbi krosningen och tanten farit ut mot mig mot rött...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |