Hur gör ni på SMC???

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Vågar man chansa på att Acrat går igenom eller ska man byta till original? Hur gör ni andra som ska dit!?

oscar skrev:
Vågar man chansa på att Acrat går igenom eller ska man byta till original? Hur gör ni andra som ska dit!?

Tänkte på samma sak om man ska låta hindle blåset va kvar eller hur....

Någon som kommer med bil som kan ta ett blås?

/S

Edit: Står ju inget på deras sida.. så då kan man alltid häva att man inte visste det... och att man vill ha pengarna tillbaka om de inte godkänner en...

Eller ha med diskbollat och trycka in i hålet.. och ta lite ståltråd för att säkra.

Last edited:
Re: Re: Hur gör ni på SMC???

Fixx skrev:

/S

Edit: Står ju inget på deras sida.. så då kan man alltid häva att man inte visste det... och att man vill ha pengarna tillbaka om de inte godkänner en...

Eller ha med diskbollat och trycka in i hålet.. och ta lite ståltråd för att säkra.

Korvmojen skickade papper via mail till mig, och där sa de att det var 95dB som gällde!

Re: Re: Hur gör ni på SMC???

Fixx skrev:

/S

Det står 95 db i brevet du fick.

Jag har lastat mitt ombyggda orginal blås på passagerarsadeln, (Snacka om Highpipe) om det skulle behövas.

Får kanske problem med insugningsljudet istället... (Keihin förgasare...)

Vi hörs (!) imorgon!

Re: Re: Re: Hur gör ni på SMC???

Json skrev:
Det står 95 db i brevet du fick.

Jag har lastat mitt ombyggda orginal blås på passagerarsadeln, (Snacka om Highpipe) om det skulle behövas.

Får kanske problem med insugningsljudet istället... (Keihin förgasare...)

Vi hörs (!) imorgon!

Nja... står det inte... eller jag har inte fått några papper.. köpte min biljett idag.

:squid

Re: Re: Re: Re: Hur gör ni på SMC???

Jag har kört på de flesta av smc-körningarna alla åren det har varit och oftast haft med originalblåset i ryggsäck.
Jag har dock aldrig behövt byta!
Alltså: det går bra att köra med slipon. Hittills har dom inte haft nån dB mätning iaf.

Back