Aryey
Masjävel and proud of it!
Hur gör man i vägtips?
Tjena!
Har försökt i tjugo min att lägga upp en riktigt mumsig bågeväg! Jag gör som det står och lägger in adress, stad och land lämnar beskrivning och trycker på skicka! Det är nu allt går åt h-vete
det som händer är att det står att informationen inte är tillräcklig och så får man upp en ny kart beskrivnings funktion! Jag kan lämna samma info exakt och få upp en karta med vägbeskrivning men härifrån kan den inte läggas in! Varför går samma info inte att använda i samma program? Vad gör jag för fel?
Jag vet att man ska fylla i alla röda stjärnor osv. det är bara beskrivningen som inte funkar!
Hjälp mig så får ni en riktigt trevlig slinga att prova!
Tjena!
Har försökt i tjugo min att lägga upp en riktigt mumsig bågeväg! Jag gör som det står och lägger in adress, stad och land lämnar beskrivning och trycker på skicka! Det är nu allt går åt h-vete
det som händer är att det står att informationen inte är tillräcklig och så får man upp en ny kart beskrivnings funktion! Jag kan lämna samma info exakt och få upp en karta med vägbeskrivning men härifrån kan den inte läggas in! Varför går samma info inte att använda i samma program? Vad gör jag för fel? Jag vet att man ska fylla i alla röda stjärnor osv. det är bara beskrivningen som inte funkar!
Hjälp mig så får ni en riktigt trevlig slinga att prova!
Last edited: