Video Hur gör man för att bli portad från en bandag

10/10 click-bait titel, hade klickat igen. :tummenupp

(Klippet är för övrigt äldre än internet och har säkert varit postat tvåhundrasjuttiotusen gånger.)

Last edited:
Eller så kan man göra som mig - Missa en rödflagg och glatt gasa vidare, noterar den på nästa flaggvakt, sänker farten, håller höger och håller upp armen..................när jag sedan ska in i depån får jag hjärnsläpp och kör förbi - JÄVLAR........nu har jag ögonen på mig och det är riktigt pinsamt............Det viftas med svartflagg, det varvet blir inget ärevarv kan jag säg. Klistermärket åker av innan hojen ens står still i depån.

PS - Anmälde hojen stulen (grävde ner den i skogen), brände skinnställ och hjälm och gifte mig så jag kunde ta sambons efternamn................eller !!! - Nä det sista var påhittat såklart :)

Jag gifte mig av ren kärlek :D

Last edited:
En annorlunda tolkning av begreppet "gaskontroll" har de allt de där japanska ligisterna :näsblod Tror det skulle höja stämningen på läktaren om någon i startfältet körde en sådan konsert före start...

Nja, jag var på en SMC-kurs för typ några år sedan. På förarmötet tog dom upp massa saker man fick en varning för, efter 3 varningar så åkte man ut. Minns att jag satt på golvet och undrade hur jävla illa man måste köra för att bli avstängd från en kurs, händer det överhuvudtaget? 2 timmar senare var det ett faktum, jag med min nyinköpta ZX10 och min kompis med sin splitternya R1 hade 3 varningar var. Instruktörerna var väl inte jätteglada. Vi sket i allt och bara jagade varandra runt banan och gjorde väl en och annan vårdslös omkörning, skitkul men föga utbildande. Dock fick vi vara kvar på banan när vi lovade att skärpa till oss. Efter ett par varv blev vi invinkade och fick reda på att vi nu körde på snabbare tider än innan när vi lekte RRwannabees, det blev en väckarklocka. Tack SMC, ni är bara bäst.

Ja det var sjukt poppis:).

Synd att VV la ner.

Nej, det var inte poppis. Faktum är att jag tror att han hade kunnat bli en bra instruktör med lite impulskontroll. Har ingen insyn i vad som skedde bakom kulisserna. Minns bara själva händelsen då jag själv var deltagare den dagen incidenten inträffade.

Haha, äntligen! Hade helt glömt bort den här videon. Nästan lite svängigt stundtals. :yoparty

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna