hur gör jag om mp3 till wav?

Jag vill nog påstå att det är enklast med Winamp faktiskt, dock har jag inte lurat ut hur det går till med version 3 men med ver. 2.8 t.ex går det alldeles utmärkt! Options/output tror jag.. åsså markerar du något i stil med "Disk Writer" glöm bara inte att ändra tebax när du är klar! sen gör du bara en playlist med dom låtar du vill ska bli wav och tar bort funktionerna "repeat" och "random" - dubbelklicka på första låten i listan och vänta tills alla låtar "spelats" det kommer å vara tyst i högtalarna och gå mycket fortare men så ska det vara! just det! du måste configurera "Disk Writer" så att den lägger låtarna där du vill ha dom!

Håll till godo
 
Corbalin skrev:
Jag vill nog påstå att det är enklast med Winamp faktiskt, dock har jag inte lurat ut hur det går till med version 3 men med ver. 2.8 t.ex går det alldeles utmärkt! Options/output tror jag.. åsså markerar du något i stil med "Disk Writer" glöm bara inte att ändra tebax när du är klar! sen gör du bara en playlist med dom låtar du vill ska bli wav och tar bort funktionerna "repeat" och "random" - dubbelklicka på första låten i listan och vänta tills alla låtar "spelats" det kommer å vara tyst i högtalarna och gå mycket fortare men så ska det vara! just det! du måste configurera "Disk Writer" så att den lägger låtarna där du vill ha dom!

Håll till godo

tack så mkt, men nu är det så att ja bara har version 3 :(
 
men damn!!

okej ladda ner ver 2.8 eller så använder du dig av ett prog. som heter Audio Converter men det måster du registrera innan det funkar till att konvertera mp3´s och det är lite krångligt att registrera så jag rekomenderar starkt Winamp 2.8 - tidsmässigt sett
 
Corbalin skrev:
men damn!!

okej ladda ner ver 2.8 eller så använder du dig av ett prog. som heter Audio Converter men det måster du registrera innan det funkar till att konvertera mp3´s och det är lite krångligt att registrera så jag rekomenderar starkt Winamp 2.8 - tidsmässigt sett

jag ladddade ner 2.8... så det är fixat nu, tack så mkt för hjälpen!!

:tummenupp

/Olle
 
Corbalin skrev:
men damn!!

okej ladda ner ver 2.8 eller så använder du dig av ett prog. som heter Audio Converter men det måster du registrera innan det funkar till att konvertera mp3´s och det är lite krångligt att registrera så jag rekomenderar starkt Winamp 2.8 - tidsmässigt sett

Winamp 2.8 är, IMO, att rekommendera på alla tänkbara sätt, framför 3:an.

Ett sätt att göra det med 3:an, om det inte finns nån diskwriter i 3:an ännu, är ju att spela in det som kommer ut ur stereomixern med lämpligt program (går på alla ljudkort värda namnet). Fast det tar ju lite längre tid dock.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top