Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror knappast jag sett en ko med för litet skinn heller..
Jämfört med hur mitt sitter ser ditt stort ut på dig.
Provade du nåt mindre då? Det kanske är lite svårare att få tjejställ veckfria eftersom de måste sys för att rymma era 'kvinnliga behag'.han på lelles sa att jag inte kunde ha mindre, nu vet jag inte om jag ska ta en strl mindre![]()
Mitt gamla landsvägsställ, ett Dainese Lawson Replica från 1990, är lika stelt i grenen. Det saknar de nyare ställens stretch och det är svårt att få ut knäet. Omöjligt att få det lika långt ut som i ett raceställ så man får luta desto merMina Alpinestars brallor ("trackpants"-modellen) sprack i sommen i grenen. De passar perfekt forutom nar det ska knaskrapas och benet ska ut fran hojen. Fick byxorna fixade och forstarkta pa garantin och sedan dess har de hallt bra.
Kan man toja byxorna pa det sattet som behovs, eller satter sommarna stopp for det? Borjar ju bli gammal och bekvam ocksa sa det blir inget regnaka langre...![]()
Provade du nåt mindre då? Det kanske är lite svårare att få tjejställ veckfria eftersom de måste sys för att rymma era 'kvinnliga behag'.![]()
Mitt gamla landsvägsställ, ett Dainese Lawson Replica från 1990, är lika stelt i grenen. Det saknar de nyare ställens stretch och det är svårt att få ut knäet. Omöjligt att få det lika långt ut som i ett raceställ så man får luta desto merJag har inte lyckats töja grenen trots 15 års aktiv körning men det är ju rymligt, tvådelat och har många fickor så för normal landsvägsåkning funkar det bra och det drar ju inte så kallt om juvelerna heller. Fördelar och nackdelar med allt
![]()
Jag tror ditt skinnställ blir toppen. Det måste ju ha kännts bra när du provade det....ja där är ju lite godsaker som ska få plats och det är svårt i italienska kläder måste jag säga![]()
... jag får väl sätta på mig stället och klänga runt på en sån där lekplatsmotorcykel fäst i en fjäder
Det funkar!![]()
Det funkar!![]()
Jag upplever mitt Arlenställ lite mindre än mina andra två ställ (Dainese och A-stars). Alla är i stl 50.Töjer sig känguruskinn lika bra som koskinn? Funderar på att köpa Arlene Ness 1795 AN Kangaroo, men är storlekarna samma med känguru?
Det är duschat med och nu insmort. Var för bakis idag för att orka krångla på mig ställetKlockren![]()
Annars funkar det fint att smörja in stället och gå runt hemma med det en helg.
Töjer sig känguruskinn lika bra som koskinn? Funderar på att köpa Arlene Ness 1795 AN Kangaroo, men är storlekarna samma med känguru?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |