hur går det till att kicka speglar????

Jag skulle inte orsaka skada på någon annans fordon om inte den personen medvetet försökt köra på mig eller liknande. Den situationen har lyckligtvis inte uppstått ännu. Men i allmänhetens intresse kan jag tänka mig att göra en liten undersökning vilken metod som är bäst. När man hamnar i en sådan tråkig situation vill man ju inte börja fundera på hur man ska jävlas tillbaka. Jag ska genast ge mig ut i trafiken och testa följande metoder.

-Sparka sidobackspegel från stillastående, hög hastighet samt 273 km/h.
-Sparka övriga speglar.
-Skjuta med pistol.
-Kasta muttrar.
-Slå sönder sidorutan med handen.
-Slå sönder sidorutan med "busshammare".
-Slå en kedja i taket.
-Slå med batong.
-Sparka på dörren.
-Dra sönder vindrutetorkarna.
Jag ska även testa min egen favorit, nämligen att först slå sönder sidorutan och sedan vrida på ratten så att bilen åker av vägen.

Givetvis ska jag följa upp varje fall genom att inspektera skadorna och intervjua bilföraren.

När jag var i stockholm sist, fick jag bevittna en spegelkick live...... såg rätt sjukt ut.
Hur gjorde han då?

Såg det på nära håll för länge sedan jag med. I relativt långsam fart men accelerererande, en harley ink allt, foten upp och spegeln åkte. Såg väldigt enkelt ut. Kommer dock inte ihåg vad det var för bil. Man kan nog inte kicka alla misstänker jag. "kruppstahl" eller liknande kan nog ställa till det för en själv.

Kewl ...o så kör man med "You feel lucky...PUNK ?!"

Såg det på nära håll för länge sedan jag med. I relativt långsam fart men accelerererande, en harley ink allt, foten upp och spegeln åkte. Såg väldigt enkelt ut. Kommer dock inte ihåg vad det var för bil. Man kan nog inte kicka alla misstänker jag. "kruppstahl" eller liknande kan nog ställa till det för en själv.

Tror att körställningen på en kromsläde främjar spegelkick bättre än på en plastraket. Jag har fan svårt att ens sätta upp mig på min 1098a :D

Last edited:
Hur gjorde han då?

Han gled upp bredvid och kickade av den helt enkelt. Gick väl i ungefär 70, detta var rusningstrafik och på e4 strax efter sollentuna typ... Bilisten hade inte sett att han låg i vänsterfil, och svängde. Motorcyklisten var nära att åka i räcket och blev väl sne.

Gas & Napalm ?

Mace.jpg

Det bästa vore att ha med sig en stor subwoofer, Klippsch är bra...Så kör man upp jämsides och kastar in Subwoofern in i bilen genom sidorutan och skriker "det hade dui net väntat dig lilla gubben...en subwoofer "

Det gör säkert susen.

Hur du ska förstöra någons bil får du lista ut själv. Men ett tips kan ju vara att du kollar att den som kör bilen är gammal/sjuk eller bara allmänt svag. I annat fall är ju risken överhängande att vederbörande stannar dig och ger dig en till rätta visning. Vilket du förmodligen inte skulle uppskatta.

det bästa vore att ha med sig en stor subwoofer, klippsch är bra...så kör man upp jämsides och kastar in subwoofern in i bilen genom sidorutan och skriker "det hade dui net väntat dig lilla gubben...en subwoofer "

det gör säkert susen.

HA HA!!! :D
Det låter enkelt...

Det bästa sättet överlägset är att memorera reg nummer, ta reda på var bilen finns. Sedan kan man i lungn och ro vandalisera fordonet på plats och bara lämna en informativ lapp ! Då riskerar man inte andra trafikanters liv och lemm och kan utföra dådet utan att stressa och så...

Det bästa sättet överlägset är att memorera reg nummer, ta reda på var bilen finns. Sedan kan man i lungn och ro vandalisera fordonet på plats och bara lämna en informativ lapp ! Då riskerar man inte andra trafikanters liv och lemm och kan utföra dådet utan att stressa och så...

Du tänker alldeles för mycket på det här...

Men du har helt rätt, det är så man ska göra :D

[YOUTUBE-ID]xr2hwYSxytk[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]inpioZ4VGyk[/YOUTUBE-ID]

nunchucks ftw. lätta o bygga o funkar nog utmärkt, sen om man kör en grön ninja så kan de skapa en viss image(Teenage mutant ninja turtles) :tungan

Om det är långsamtgående borde en populär lösning vara att öppna en av bakdörrarna. På passagerarsidan för bästa effekt.

Alternativt efter du öppnat dörren:
Använda semestergasen på hojen och smyga in i baksätet medan hojen rullar jämte. Sen surprise ollar du personen på kinden och flyr tillbaka till hojen och drar!! Tar tillräckligt med tid för han att fatta vad han blivit utsatt för (du hinner fly), sen kör han i diket av skammen det framkallade :banana

Jag brukar aldrig nöja mig med att bara ge mig på backspeglarna. Jag föredrar att kicka ner hela bilen i lämpligaste dike.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing