Hur går det med DUKE III

MIDA

Hey ho Let's go!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Från 1200cc till 125cc i ett kick!
Är det någon som har koll på när Duke III:an ska rulla ut ur fabriken. Jag har för mig att någon på sporthoj hade beställt, eller så är jag bara en idiot.

JAG HÖR DIG! :p

Pratade lite löst om den med Ragnar på Lelles. Enligt honom så landar det inga exemplar förrens till våren -04.

En modifierad LC8 motor med insprutning kommer det bli.....

Tack! Trodde för ett ögonblick att jag och min katt var dom två sista individerna på jorden.

Det är alltså mer än ett satans år kvar... Den hinner ju nästan bli gammal innan den sett dagsljus. Ja, ja i vilket fall så vill jag prova NU!

Våren -04 är inte mer än ett år bort.... Och jag har beställt en men jag vet inte om jag kommer köpa den, det beror på vad jag hittar på med mina nuvarande objekt.

/H

HW skrev:
Våren -04 är inte mer än ett år bort.... Och jag har beställt en men jag vet inte om jag kommer köpa den, det beror på vad jag hittar på med mina nuvarande objekt.

/H

Mer eller mindre än ett år, det är ju inte helt ovanligt att saker och ting blir uppskjutna. Våren -04 kan nog lätt bli hösten -06...

Det har reda rullat testhojar i ett års tid, så nog lär de kunna klämma fram cyklar om de väljer att prioritera den verksamheten. Frågan är vad det kommer att försäkra en sådan hoj. Jag funderar på att istället skaffa en 950 Adventure och "motard-kitta" samt trimma lite - den lär ju gå under en billigare offroadförsäkring.

Back