GSXR1100R skrev:Glöm inte Oscar![]()
Det är skillnad på en taliban och en hobbytaliban!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Glöm inte Oscar![]()

Goodstuff skrev:Men nu är det ju fakta. Banrekordet på Falkenberg. Nicklas Cajback 250R.![]()
Glöm inte spypåsen nu Don Q, härligt när andra sätter press på en eller hurbenfre skrev:#2 DQ .... så nöjd nu ?![]()
/Fredrik
GSXR1100R skrev:Glöm inte spypåsen nu Don Q, härligt när andra sätter press på en eller hur![]()
Mad Moose skrev:Mossberg kommer stjäla hela showen när han lugnt glider runt i sina kallingar. Det enda de andra förarna kommer att tänka på är att de får bara inte bli omkörda av kalsongmannen. Med det i huvudet missar de inbromsningen in i första böj och alla utom Mossen kraschar. Sedan kan han lugnt glida runt o vinka till publiken o ta hem segern.![]()
Don Quixote skrev:Nah, den är väl breddad på innern så att kurvan börjar två meter tidigare. Men å andra sidan går det nog ha mer fart med sig in i den nu så jag kanske ska behålla bromspunkten? Hmm... Får fundera på detta...
På ytternmagnus_moss skrev:Banan är breddad på yttern, både i den inledande högern och i nästkommande vänster.
Så idealspåret är oförändrat.
Synd att jag inte kan komma upp och heja och lökmecka åt mina idoler denna gång, jag är heltidspappa denna helg.
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |