Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Greven åker SP1 som han la första dagen
SP1?
Inte den gamle Honda twinnen väl?
Jo det skulle jag tro. Han ska tävla i Bott iår enligt rykte.
Markus Barth, testförare åt BMW dom senaste åren & grymming snabb - nu Honda??![]()
/Fürstenhoff.
Enligt en blogg på Fastbikes.se tror jag det var, så skulle Filip Backlund köra
på Cartagena den 10-12 mars...
Han om nån borde ju hålla ett högt tempo där tycker man..
konstigt ingen har hört mer därifrån.
En liten rapport kanske. Dock utan bilder för stunden. Det kommer först när jag kommer hem eller när jag hittar en snabbare uppkoppling.
Greven vurpa SP1an. Den är inte så fin längre.
Någon vurpade igår och bröt benet så efter 3 slutade typ alla köra.
Annars snabbaste förarna just nu är Filip Backlund och Jimmy Linden och några andra jag inte känner vid namn (utländska förare). Dessa ligger runt 1.38. Vi alla undrar om Alex lundh verkligen presterade 1.35.3... isåfall är han en verklig utmanare för guldet i Pro Superbike helt klart.
Sedan har vi Marcus Barth här som testar nya BMW-hojarna HP2 hette dom va? 4 st varav en vurpades idag under vårat pass. Den såg trasig ut. Har lite kort från när dom kör, men jag fick inte ta kort (frågade först) inne i deras depåområde (en bit bort från alla andra). Hastighetsmässigt ser det ut att gå fort. Säkert runt 1.40 tider iaf om inte nån sekund snabbare.
Förövrigt vill jag trycka upp i fejan på er att vi har 23-25 grader i skuggan och solen steker från den blåa himmeln med svag svag vind. Perfekt, nästan lite för varmt. 50 grader i backen och 90-100 grader i däcken![]()
![]()
Jag har även video att visa upp när jag är åter i sverige igen. Den blev helt OK tror jag.
En liten rapport kanske. Dock utan bilder för stunden. Det kommer först när jag kommer hem eller när jag hittar en snabbare uppkoppling.
Greven vurpa SP1an. Den är inte så fin längre.
Någon vurpade igår och bröt benet så efter 3 slutade typ alla köra.
Annars snabbaste förarna just nu är Filip Backlund och Jimmy Linden och några andra jag inte känner vid namn (utländska förare). Dessa ligger runt 1.38. Vi alla undrar om Alex lundh verkligen presterade 1.35.3... isåfall är han en verklig utmanare för guldet i Pro Superbike helt klart.
Sedan har vi Marcus Barth här som testar nya BMW-hojarna HP2 hette dom va? 4 st varav en vurpades idag under vårat pass. Den såg trasig ut. Har lite kort från när dom kör, men jag fick inte ta kort (frågade först) inne i deras depåområde (en bit bort från alla andra). Hastighetsmässigt ser det ut att gå fort. Säkert runt 1.40 tider iaf om inte nån sekund snabbare.
Förövrigt vill jag trycka upp i fejan på er att vi har 23-25 grader i skuggan och solen steker från den blåa himmeln med svag svag vind. Perfekt, nästan lite för varmt. 50 grader i backen och 90-100 grader i däcken![]()
![]()
Jag har även video att visa upp när jag är åter i sverige igen. Den blev helt OK tror jag.
Racedagen avklarad våra mest lysande stjärnor var
1000cc 2a jimmi linden 1,35,9 3a coolrille 1,36,5 team caliber rockar fett
750cc 2a tosse hedlund 138,1
600cc 2a brolin på arris hoj 2,15

Racedagen avklarad våra mest lysande stjärnor var
1000cc 2a jimmi linden 1,35,9 3a coolrille 1,36,5 team caliber rockar fett
750cc 2a tosse hedlund 138,1
600cc 2a brolin på arris hoj 2,15
Är en 600:a 40 sekunder långsammare runt alltså?
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |