Tjena!
Jag och några av mina kollegor kliar oss i huvet och undrar hur pistolen
som fanns till dom 1a nintendo spelen fungerade..
Man siktade på tv´n och pangade, träffade eller träffade inte.
Hur kände spelet av om man träffade målet eller ej är den stora frågan!
Har för mig att det satt en lins längst fram på pistolen och gissar att den
kände av ngt på bilden... Kan inte funkat på ngt annat sätt, tror jag!?
Någon som kan hjälpa oss med denna livsviktiga fråga??
/Danne
Jag och några av mina kollegor kliar oss i huvet och undrar hur pistolen
som fanns till dom 1a nintendo spelen fungerade..
Man siktade på tv´n och pangade, träffade eller träffade inte.
Hur kände spelet av om man träffade målet eller ej är den stora frågan!
Har för mig att det satt en lins längst fram på pistolen och gissar att den
kände av ngt på bilden... Kan inte funkat på ngt annat sätt, tror jag!?
Någon som kan hjälpa oss med denna livsviktiga fråga??
/Danne
