Hur fungerar Basota mobilsynk?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag får inte rätt på det. Har installeratprogrammet i min mobil, 8800 och när man trycker på Serversynk så skickas ingenting och sen avslutar den.

Har ni testat Basota?

Synka din telefon med din dator där hemma. Lägg upp dina telefonnummer i t ex Outlook. Länge sedan jag hade en PC, så jag kom inte ihåg detaljerna, men dit borde du kunna importera filen från din telefon om det inte går per automatik. Jag har för mig att det ingick ett program till din 8800 vid köpet, men jag är inte säker på att du behöver det nödvändigtvis. Finns annars säkert att ladda ner på Nokias hemsida eller något. Jag har för mig att man med hjälp av programmet kan hämta bilder och annat som du haft sparat i telefonen. SMS och sådant tror jag inte du kan plocka ut från telefonen.

När du väl fått in alla dina telefonnummer i din Outlook eller adressbok i din dator kan du sedan exportera det till din nya telefon. Det lär vara det smidigaste sättet.

Om det är en Nokia du köpt kan du annars synka två telefoner och föra över dina nummer mellan dem. Vill minnas att jag gjort på det viset också. När man gjort samma sak mellan t ex en Ericsson och Nokia har det slutat med pankaka och dubletter av namn då den sparat hemnummer, mobilnummer etc separat.

Detta är det tråkigaste momentet när man köper en ny mobil anser jag.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt