Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wima skrev:Jag lägger mig bakom Magnus och spionerar lite sen ska det bli 49r
![]()
iofs, nu har ju en ny hoj o åka på dessutom....undra om den är lika snabb i starten som den gamle var?Magnus skrev:Låter bra(Fast jag tror att Björne mörkar sin form med att sikta på 51
r)

Magnus skrev:Låter bra(Fast jag tror att Björne mörkar sin form med att sikta på 51
r)
jag är inne på 4:e ölen för att följa mitt träningsprogram måste jag få i mig minst 7 idag
björn.e skrev:Jag slänger in en 51:a kommer inte ihåg hur sakta det gick förra åretVidare vet jag inte ens om jag kommer vara där, men i huvet har jag nog gjort stadiga 47
r
Men kommer ”Bratet” Pelle-b så åker jag lika fort som han förutom på sista då jag kör om
björn

) gör det ju bara ännu mer spännande. Får väl sikta på en låg 48 så kanske det kan bli top-8 i alla fall.Pelle B skrev:Dream on boy.....![]()
.Penguin skrev:Jag har aldrig kört på Falken då jag hoppade denna tävling ifjol, men jag siktar väl på att spöa Pelle, Björne och Magnus då.![]()
Magnus skrev:![]()
Tack för att du muntrar upp mig så här må måndagsmorgonen![]()
.
Penguin skrev:Jag har aldrig kört på Falken då jag hoppade denna tävling ifjol, men jag siktar väl på att spöa Pelle, Björne och Magnus då.![]()
björn.e skrev:Jag håller fullständigt med.
Föresten behöver du inte bry dig om pelle_brat han kan inte hålla sig på asfalten på den banan![]()
björn
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |