Hur fort kör vi (R600) på Falken i år?

Jag kommer köra såhär fort på Falken(R600) i premiären...

• Antal röstningar
    0
Ja eftersom jag aldrig har kört där så lär det gå bedrövligt långsamt, går ju inte ens fort på banor man kan :mad:

Magnus skrev:
Låter bra :tummenupp (Fast jag tror att Björne mörkar sin form med att sikta på 51:or)
iofs, nu har ju en ny hoj o åka på dessutom....undra om den är lika snabb i starten som den gamle var? :hihi

björn.e skrev:
Jag slänger in en 51:a kommer inte ihåg hur sakta det gick förra året :va Vidare vet jag inte ens om jag kommer vara där, men i huvet har jag nog gjort stadiga 47:or :tummenupp Men kommer ”Bratet” Pelle-b så åker jag lika fort som han förutom på sista då jag kör om :hihi

björn

Dream on boy..... :tomten

Satana perkele! Jag trodde man skulle hamna på pallplats om man lyckades med ett par 48:or. Men nu ser det ut som man skall vara glad för tio-i-topp.
Efter 49.2 förra året, en 15:e plats efter 2(!) visiter i grusfållan, är jag riktigt sugen på denna tävling. Att det dessutom är sveriges häftigaste bana där det verkligen krävs lite hår på bröstet (där gick chansen upp i rök för Björn E! :tuttar ) gör det ju bara ännu mer spännande. Får väl sikta på en låg 48 så kanske det kan bli top-8 i alla fall.

Pelle B skrev:
Dream on boy..... :tomten

söjjöö jag körde visst 51.5 och då hadde jag aldrig sett banhelvetet. Så jag borde kunna ta 2 sec bara genom att jag slipper åka genom skåne för att jag inte hittar dit :D sen tar jag nog kanske någon liten 10:del till om jag skulle få se ditt fula tryne :7peta .

björn

Jag har aldrig kört på Falken då jag hoppade denna tävling ifjol, men jag siktar väl på att spöa Pelle, Björne och Magnus då. :hihi

Penguin skrev:
Jag har aldrig kört på Falken då jag hoppade denna tävling ifjol, men jag siktar väl på att spöa Pelle, Björne och Magnus då. :hihi

:rofl

Tack för att du muntrar upp mig så här må måndagsmorgonen :tummenupp

Penguin skrev:
:arsele :arsele :arsele

björn.e skrev:
Jag håller fullständigt med :hej .

Föresten behöver du inte bry dig om pelle_brat han kan inte hålla sig på asfalten på den banan :rofl

björn

Nu förstår jag inte vad du menar.....

Bifogat

• Grus falken Pelle.jpg
    Grus falken Pelle.jpg
    44.6 KB · Visningar: 71
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey