Hur fort kör du på SRW

Så här fort kör jag på SRW!

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Hur är tiderna på nya banan jämfört med den gamla (2 år sedan)?
(SRW)

Jag har inte kört den nya i torrt så jag vet inte vad som är att förväntas.
Men de där uber långa raksträckorna skadar mina tider jämfört med sportnissarna. :hihi
Inte för att jag bryr mig så mycket. Nya banan var mkt roligare än den gamla :)

Robz skrev:
2293870 Superlight.... den nissen måste köra över sin förmåga numer, eftersom han röker mig oxå :gnissla ( :tummenupp )
Jag låg på 1.11 varv o tappade HELA rakan på ett varv :4skrika
Han måste ha rökt något annat också för krappen glömmer ju tanka och kör soppatorsk om och om igen! :D

Maverick_ou812 skrev:
2294049 Han måste ha rökt något annat också för krappen glömmer ju tanka och kör soppatorsk om och om igen! :D
Klart han har rökt på, det tyder ju hojvalet på! Frågan är vad som är din ursäkt
:D

Robz skrev:
2293870 Superlight.... den nissen måste köra över sin förmåga numer, eftersom han röker mig oxå :gnissla ( :tummenupp )
Jag låg på 1.11 varv o tappade HELA rakan på ett varv :4skrika

Äääh inte då , du hade ju kasst bakdäck, så nästa gång blir de fight igen :Rockbanan

Maverick_ou812 skrev:
2294049 Han måste ha rökt något annat också för krappen glömmer ju tanka och kör soppatorsk om och om igen! :D

Du vet ju hur det är när man som jag tänker på alla andra..., man glömmer bort sig själv.... :hihi

CorbenDallas skrev:
2294168 Klart han har rökt på, det tyder ju hojvalet på! Frågan är vad som är din ursäkt
:D

Att jag rökt på är bara för att stå ut med dig... inget annat :D

GSXR1100R skrev:
2294238 Satan vad du måste ha tränat på SRW :tummenupp

aaanäää, jag har inte kört mycket i år, men tack iallafall :)

Maverick_ou812 skrev:
2294178 Jag skyller självklart min långsamhet på hojen, vad har du för ursäkt? :D

jappkrapp :va :D

Maverick_ou812 skrev:
2294178 Jag skyller självklart min långsamhet på hojen, vad har du för ursäkt? :D
Jo, vi vet att det är därför du köpte Ducati. Jag behöver inte köpa ursäkter, jag vet redan jag är långsam. Därför kan jag också ha en riktig hoj :rofl

*Superlight* skrev:
2294239 Att jag rökt på är bara för att stå ut med dig... inget annat :D
HAHAHAHA!! Du, det krävs starkare varor än så!! :arsele

CorbenDallas skrev:
2294271 Jo, vi vet att det är därför du köpte Ducati. Jag behöver inte köpa ursäkter, jag vet redan jag är långsam. Därför kan jag också ha en riktig hoj :rofl

Med tanke på Superlights framfart trots gamnacke så gissar vi på Tramadol & Ketogan, dessa läkemedel sänker varvtiderna med 13% linjärt på samtliga banor.

:tungan

CorbenDallas skrev:
2294271 Jo, vi vet att det är därför du köpte Ducati. Jag behöver inte köpa ursäkter, jag vet redan jag är långsam. Därför kan jag också ha en riktig hoj :rofl

Nää, du trodde du kunde köpa dig snabbhet...

CorbenDallas skrev:
2294271

No shit Sherlock..... :hihi

Last edited:
Min högst vetenskapliga :tomten uträkning ger mig varvtid på 1,16. Jag hann 25,3 km på 15 min igår vilket efter lång o komplicerad beräkning ger mig blodad tand för bättre tider under kommande körningar. Laptimer, vem behöver det :rolleyes: Det funkar ju nästan att klocka med hjälp av solen ju...

PGH skrev:
2295028 Min högst vetenskapliga :tomten uträkning ger mig varvtid på 1,16. Jag hann 25,3 km på 15 min igår vilket efter lång o komplicerad beräkning ger mig blodad tand för bättre tider under kommande körningar. Laptimer, vem behöver det :rolleyes: Det funkar ju nästan att klocka med hjälp av solen ju...

så du snitta 101,2km/h runt srw (ännu mer vetenskapligt :tomten hehe 25,3/(15/60) :) )

kolla varvet jag har med dig på film nu..du har blit snabbare då..iofs va de andra varvet o regn men då hade du 1,40

Last edited:
PGH skrev:
2295028 Min högst vetenskapliga :tomten uträkning ger mig varvtid på 1,16. Jag hann 25,3 km på 15 min igår vilket efter lång o komplicerad beräkning ger mig blodad tand för bättre tider under kommande körningar. Laptimer, vem behöver det :rolleyes: Det funkar ju nästan att klocka med hjälp av solen ju...

Det ligger nog inte så jättelångt ifrån sanningen.
Frågan är, hur ska du lära dig köra snabbare? Att jaga varvtider är INTE metoden...
Jag ska springa in om polisen o hämta upp en sån där spade till söndag. :tungan

PGH skrev:
Klocka dig? Med hjälp av solen? Du skojar gosse. Ta fram almanackan istället solen försvinner ju på natten. :tungan

CorbenDallas skrev:
Åhhh!! Grattis Corben, när får du den då?

Zenit skrev:
2295090 så du snitta 101,2km/h runt srw (ännu mer vetenskapligt :tomten hehe 25,3/(15/60) :) )

kolla varvet jag har med dig på film nu..du har blit snabbare då..iofs va de andra varvet o regn men då hade du 1,40

Att jag hann 25,3 km stämmer hyfsat. Resten är högst osäkert. Tiden kanske egentligen var 18 minuter eller nått... vad vet jag???

CorbenDallas skrev:
2295149 Det ligger nog inte så jättelångt ifrån sanningen.
Frågan är, hur ska du lära dig köra snabbare? Att jaga varvtider är INTE metoden...
Jag ska springa in om polisen o hämta upp en sån där spade till söndag. :tungan

Det är den stora frågan, jag kommer köra i dina spår ju. Det är väl idealspåret ;-) Kommer studera experterna fram över och lära mig.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2