Hur fort kör du på SRW

Så här fort kör jag på SRW!

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Ja precis, hur fort kör du egentligen?

Ungefär 3 minuter jämnt.

Last edited:
xyx skrev:
2289469 Ungefär 3 minuter jämt.
Vet hur det känns :D

Kom igen gott folk, jag vill veta. Det behöver inte vara laptimertider. Klockat från sidan eller egen uppskattning räcker.

Obs, anonym poll :fakta

Bingo skrev:
2289545 Vet hur det känns :D

Kom igen gott folk, jag vill veta. Det behöver inte vara laptimertider. Klockat från sidan eller egen uppskattning räcker.

Obs, anonym poll :fakta

förutsatt att de e 15min vi kör så ja va hinner vi..10-11varv kanske så runt 1:30-1:21..kan väll stämma dock bara en gissning inte tänkt på att räkna varv när jag kört :hihi

Anthony00 skrev:
2289402 Hur är tiderna jämfört med Knutstorp ?
Dra av 5 sekunder från Sturupstiderna så är du nog inte alldeles fel på det.

Bingo skrev:
2289615 Dra av 5 sekunder från Sturupstiderna så är du nog inte alldeles fel på det.

Så om man har kört på tex 1.15 på knutstorp så är det jämförbart med 1.20 på SRW ?

Anthony00 skrev:
2289641 Så om man har kört på tex 1.15 på knutstorp så är det jämförbart med 1.20 på SRW ?
Mjae jag kör 1.10-1.11 på Knudan och 1.12-1.13 på SRW.

Men jag har å andra sidan kört mycket mer på SRW :tummenupp

Bingo skrev:
2289615 Dra av 5 sekunder från Sturupstiderna så är du nog inte alldeles fel på det.
Har kommit ned på 1.10.xx på SRW (kört några varv där under åren)...
Har kommit ned på strax under 1.10 på Knudan (ej kört många varv där , men väl hela rakan på gräset :3freak )...

HALLÅ! - om det skall skilja 5s mellan SRW o Knudan så har jag potential på Knudan, eller potential till klot på SRW :va

EDIT:
GSXR1100R skrev:
2289663 Mjae jag kör 1.10-1.11 på Knudan och 1.12-1.13 på SRW....
Var ä filmen när jag leker med dig o din blysläde på Knudan??

(Förmodar att racehojjen är betydligt bättre och då tror jag utan vidare på farbrors <1.09 med Ers nådhets spårvahl som Ni oaktsamt nog nu visat mig :tummenupp )

Last edited:
Robz skrev:
2289685
HALLÅ! - om det skall skilja 5s mellan SRW o Knudan så har jag potential på Knudan, eller potential till klot på SRW :va

Tror på det sista... :pannkyss
Attan vad snabb du har blivit på SRW! :tummenupp

1.13 SRW
1.06 Knutstorp

Mao, från att ha varit en av de snabbaste på gamla SRW (ca 0.43 tror jag det var) så har jag blivit en av de långsammaste...
Dock har jag bara kört där ett par gånger sen ombyggnaden.

Json skrev:
2289716 Tror på det sista... :pannkyss
Attan vad snabb du har blivit på SRW! :tummenupp
1.13 SRW
1.06 Knutstorp....
Din Laptimer visar garrat fel på SRW! Dessutom har väl dina skador gjort att du inte kört mycket det senaste året?
Dessutom börjar du bli gammal :rofl

Robz skrev:
2289685 Har kommit ned på 1.10.xx på SRW (kört några varv där under åren)...
Har kommit ned på strax under 1.10 på Knudan (ej kört många varv där , men väl hela rakan på gräset :3freak )...

EDIT:

Var ä filmen när jag leker med dig o din blysläde på Knudan??

(Förmodar att racehojjen är betydligt bättre och då tror jag utan vidare på farbrors <1.09 med Ers nådhets spårvahl som Ni oaktsamt nog nu visat mig :tummenupp )
Tja den filmen är klar och ligger hos "någon" som inte får tummen loss som vanligt.

GSXR1100R skrev:
2289979 Tja den filmen är klar och ligger hos "någon" som inte får tummen loss som vanligt.
Jahaja.... Midnattsolensson... väntar med spänning :hihi

Zmurfen skrev:
2289885 1.03.95 Knudan
1.07.90 SRW
Du finns inte... alltså är dina tider overkliga.... Jeffla tokgazzare :argpådato

Kan någon förklara för mig vad Cross-nissar skall ut på våra banor o göra?? Mer än att köra skiten ur oss? (Alakhai (Robban) tillhör samma pack - vart tog den killen vägen förresten?)

Robz skrev:
2290008 Jahaja.... Midnattsolensson... väntar med spänning :hihi

Du finns inte... alltså är dina tider overkliga.... Jeffla tokgazzare :argpådato

Kan någon förklara för mig vad Cross-nissar skall ut på våra banor o göra?? Mer än att köra skiten ur oss? (Alakhai (Robban) tillhör samma pack - vart tog den killen vägen förresten?)
Givetvis kan jag bränna ett fulex på CD till dig min son.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion