Hur fort går SH senaste dagarna?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Hejsan alla...

Hur fort tycker ni att SH har gått dom senaste dagarna? Sen i Torsdags. Då stängde nämnligen jag av sökmöjligheterna på forumet som ett test för att se hur snabbt forumet blir.

Så jag vill gärna höra från er om det på kvällarna när det varit som mest folk, gått fortare än normalt?

Jag har kunnat söka hela tiden, bara det att det inte gått att söka på första-sidan.

det har blivit mycket bättre tycker jag.. nu hinner man inte se en film i mellan inläggen man gör ;)

det funkar faktiskt jätte bra nu tycker jag:tummenupp

3041076 Jag har kunnat söka hela tiden, bara det att det inte gått att söka på första-sidan.
hur då om man får fråga? har jag missat något?

3041077 det har blivit mycket bättre tycker jag.. nu hinner man inte se en film i mellan inläggen man gör ;)

det funkar faktiskt jätte bra nu tycker jag:tummenupp
gött... tyvärr så måste ju sökfunktionen finnas... hmm.

Last edited:
Hejsan alla...

Hur fort tycker ni att SH har gått dom senaste dagarna? Sen i Torsdags. Då stängde nämnligen jag av sökmöjligheterna på forumet som ett test för att se hur snabbt forumet blir.

Så jag vill gärna höra från er om det på kvällarna när det varit som mest folk, gått fortare än normalt?

Jag upplevde en enorm skillnad igår kväll!
Jag har oftast tid över på kvällen för att flukta på SH, men man blir fort less då det går så seeegt.
Men som sagt igår var det BRA fart! :yoparty Du är på helt rätt väg!

Jag kan söka på indexsidan som man kommer till. www.sporthoj.com

Jag sökte just på XBOX och fick upp följande (se bild):

Bifogat

• sokning.jpg
    sokning.jpg
    131 KB · Visningar: 167
Det går fin fint att söka.
Här är en bild.

Edit: Sökte på umeå. Söker man på xbox nu så är det den här tråden som kommer högst upp.

Bifogat

• sök.JPG
    sök.JPG
    116 KB · Visningar: 69
Last edited:
Hejsan alla...

Har inte märkt någon skillnad direkt sen i torsdags utan tyvärr går det allt som oftast väldigt trögt.
Hoppas du får snurr på grejerna snart! :tummenupp

Sök funktionen här på SH är inte den bästa heller.

Annars tycker jag det rullat på bra någon gång har det tagit tid.

Det går fin fint att söka.
Här är en bild.

Edit: Sökte på umeå. Söker man på xbox nu så är det den här tråden som kommer högst upp.

Jag tycker det funkar bättre med google... Då kommer man dessutom direkt till den sida sökordet finns på.

För att söka på google är det bara att skriva t ex:

luftmotståndsmotorcykel site:www.sporthoj.com

Har inte märkt någon direkt förbättring utan snarare åt det motsatta hållet, en försämring. Det har tagit mig längre tid än vanligt att ladda sidor och posta.

Tycker helt klart att det funkat bättre nu, visserligen är det nog lite längre tillbaka än Torsdag, men nått har då skett, :tummenupp

Håller med föregående talare...
Går grymt bra nu!
Bra jobbat Swedie..
Jag säker alltid vid Google så för mig är det helt okay och fimpa
sökfunktionen som du gjort nu...

771 online o de flyter, men ibland kommer nå störiga modem farter fram igen :tungan

Det är tunga queries som skapar köbildningen. Nu är även framsidans sökruta inaktiverad.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard