Hur fet blir du på julen?

Hur mycket fläskar du på dig

• Antal röstningar
    0
Kapten Blåskägg skrev:
Jepp, det blev dock lite pinsamt när min käre far kom ut från grillen, med en korvbricka i var hand, medans han gluffsade i sig lite potatismos och sa nåt i stil med; schkaru ha scheket ällär?? Han kunde inte prata rent pga all potatismos han hade i munnen. Brudarna avlägsnade sig genast, jag morrade lite lätt åt min pappa.

KalleNorton skrev:
Ja, jag tror det heter så iaf. :va Nära en tunnel. Mittemot nån byggaffär.

Jag har chillat några gånger vid gatuköket, på andra sidan tunneln, vid en bilaffär (som säljer Volkswagen?), mittemot OK/Q8.
Då såg jag några brudar, då tänkte jag, lammkött. Jag fixade frillan skitsnabbt och log charmigt.

Melins heter det i folkmun :fakta

Bennys äger som fan! Du ska vara där vif typ 03.00-04.00. Då är det en kebab i bröd som gäller efter man kalasat järnet och är hur fuller som helst :yoparty

Brudar har vi faktiskt. Tro det eller ej, men vad du än gör. Stanna inte och prata med dom.

Lilla_Tingeling skrev:
Kan juh skjutsa han på cykel. :D

Sitter själv och funderar på hur jag ska göra. Måste juh ha nån att åka dit me. Och nånstans att sova. :va
Tänker fan inte missa en pubkväll till. Missade dom två första. Så nu vill jag verkligen ut och ha skojj! :fyllisar

// Lena

Ja han vill ha skjuts :fakta

KalleNorton skrev:
Jepp, det blev dock lite pinsamt när min käre far kom ut från grillen, med en korvbricka i var hand, medans han gluffsade i sig lite potatismos och sa nåt i stil med; schkaru ha scheket ällär?? Han kunde inte prata rent pga all potatismos han hade i munnen. Brudarna avlägsnade sig genast, jag morrade lite lätt åt min pappa.

:rofl
Weltklasse!
Gubbfan sabbar värsta upplägget....kan se framför mig hur gurkmajon rinner lite på hakan.

Jonathan skrev:
Melins heter det i folkmun :fakta

Bennys äger som fan! Du ska vara där vif typ 03.00-04.00. Då är det en kebab i bröd som gäller efter man kalasat järnet och är hur fuller som helst :yoparty

Brudar har vi faktiskt. Tro det eller ej, men vad du än gör. Stanna inte och prata med dom.

Bennys kebab är bäst! :yoparty

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Bennys kebab är bäst! :yoparty

// Lena

Jälla chat om käket i Tierp, måste snacka med Zlide, TwinSucker och Fazerfun. Vi får helt enkelt skita i Bulten på premiären och dra till Tierp istället och svulla kebab.

Kapten Blåskägg skrev:
:rofl
Weltklasse!
Gubbfan sabbar värsta upplägget....kan se framför mig hur gurkmajon rinner lite på hakan.

Garvar fan ihjäl mig :rofl :D

Lilla_Tingeling skrev:
På cykel? :va :D

// Lena

Ja cyklar du fort så.

Kapten Blåskägg skrev:
Jälla chat om käket i Tierp, måste snacka med Zlide, TwinSucker och Fazerfun. Vi får helt enkelt skita i Bulten på premiären och dra till Tierp istället och svulla kebab.

Ja det är lätt värt resan hit kan jag säga. Men du måste vara full, då är det extra gott!

KalleNorton skrev:

Hehe..Åker far din hoj med eller?
:)

Lilla_Tingeling skrev:
Vad tänker du på egentligen? :va
Eller är det så att det inte spelar någon större roll, man tar det som bjuds. Bjuds det på älgkorv så blir det älgkorv men bjuds det på prinskorv så blir det prinskorv. Eller är det pågrund av tradition som det ska vara just prinskorv på jul?

KalleNorton skrev:
Föredrar dom epa-raggare? :hihi

Njaa, skaffa dig en M3 eller liknande pizzaräjser till bil och du lär vara minst 25 år gammal. Då har du dom som i en ask :yoparty

Nej nu ska jag gå o sussa. Sov gott alla.

Nursey får en :pannkyss

Jonathan skrev:
Njaa, skaffa dig en M3 eller liknande pizzaräjser till bil och du lär vara minst 25 år gammal. Då har du dom som i en ask :yoparty

Nej nu ska jag gå o sussa. Sov gott alla.

Nursey får en :pannkyss

Vafan nu då? Sängdags redan :va

Jonathan skrev:
Garvar fan ihjäl mig :rofl :D

Ja cyklar du fort så.

Ja det är lätt värt resan hit kan jag säga. Men du måste vara full, då är det extra gott!

Om jag bjuder på hojrunda och en panna brännvin så står du för fyllematen....och var vi hittar bruders med glasskuleskinkor :yoparty

Jonathan skrev:
Mm, jag är ju liten vettu. :gnissla

Hur fan ska det bli sjöman av dig :va
Hundvakten har ju bara börjat.

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back