Hur fan skall jag prova hojen? :(

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Jag har nu cash till min förstahoj och tänkte fan dra ner till tyskland om nåra veckor och köpa en FZR 600...

http://se.mobile.de/SIDaBaPB5JiAYHH...e=8&bereich=krad&top=10&id=11111111125810050&

Exempelvis. Dom kostar ju så fruktansvärt lite, så då får man råd med eventuella småreparationer och satsa mer på säkerhetsutrustningen. Nu är det så att jag ännu inte har mitt MC kort. :( Farsan har ju ett som han fick me när han tog sitt bilkort, men kan ju LÄTT inte köra en sådan om man säger så. Tror ni man kan testa lite runt kvarteret eller så? Hur är tyskarna? Lagom risky att köpa när man inte har MC kort... Kanske man kan åka bak på när säljaren visar vad den går för? Vad säger ni?

Har du ingen kompis som har A kort som kan följa med??

hållundan: Nu är vi redan 2 som åker och skall ta in varsin verkar det som! :(

BigKay skrev:
hållundan: Nu är vi redan 2 som åker och skall ta in varsin verkar det som! :(

rackarns.... För jag är precis som du satans intresserad av en fzr 600 oxå... men va fasen, lycka till med köpet så får jag vet hur det gått så gör jag likadant sedan!!!

:hej

Silwer skrev:
att ni inte sparar lite mer stålar och köper nåt modernare, eller är det mellanhojar de ska gå som?

Man behöver inte vara så rädd om en gammal hoj och kan således "stå på" hårdare. Jag ska visa dig sen i dom där skymda krönen.

Inget större fel på FZR. OM den jag spanar på blir såld nu innan jag får svar på mail idag om acceptansen på handpenning så sparar jag mer och köper nåt nyare nästa år.

John Holmes skrev:
Man behöver inte vara så rädd om en gammal hoj och kan således "stå på" hårdare. Jag ska visa dig sen i dom där skymda krönen.

jo men alltså den var ju omodern 93, de andra hade ju nya hojar, men jag antar att de är dyrare att köpa helt enkelt.

Jag har gammalt skit jag med, men aldrig tat jag skulle orka åka till Tyskland och sen dra hit nåt skit för en 10-15 papp.
Men då bor jag ju längre från Tyskland med, vilket påverkar.

Jäkla gnäll :) Det var väl knappast nåt fel på FZR 600 1993?

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back