Låter som du är avundsjuk... Det finns säkert någon rik russintant som kan bjussa på en porsche åt dig.
Haha, njaa inte direkt. Sen är man ju inte mer mänsklig att man inte tackar nej till pengar, dubbelmoral, dubbelt så bra?!
Klart det är duktigt snesteg av tjejerna, men jag lägger inte hela ansvaret på dom. Jag kan t.ex. förstå att dom inte kontrollerade vem som äger kortet eller att det inte var stulet osv.
Det bara känns som att är man en 19-årig tjej och lite osäker så visar ju massmedia och några hundra tusen svenska tjejbloggar att livet består ju av att dricka latte, FÅ pengar och köpa kläder.
Både MTV, TV3, Kanal 5, TV4, Hollywood-filmer osv. osv. visar ju den bilden, och tjejerna själva "pressar" varandra genom falska bloggar glorifiera sin vardag.
Sen förstår jag inte riktigt folks tänk i den här tråden, vad är det för fel med att svenska staten ska försöka hjälpa dom? Skulle jag hamna i skiten av valfri anledning på en MC-semester eller whatever så skulle jag uppskatta att svenska staten intresserar sig och gör sitt för att få hem mig helskinnad.
Simpel behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Tror dom fått sin läxa redan inom något dygn efter incidenten.
(fast SH är ju SH, och är något inte svart så är det vitt, det var bättre förr och konsekvens av sina handlingar/tabbar har ingen dött av.... haha)