Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Tja.. jag kan skriva min tes som någ passar in rätt bra på mavve ocksåMavve skrev:Henke: Är det inte lämpligt att INTE skriva vad man tycker om turkarna här på forumet?
kajlyl skrev:Tja.. jag kan skriva min tes som någ passar in rätt bra på mavve också![]()

kajlyl skrev:alla är vi lite garderobsrassar![]()
Mavve skrev:Finns flera områden som är som detta. Planteringen, ättekulla.... ja, även där du bor Henke, på Dalhem. Det är ju inte det fina området precis.
Henke skrev:Läser mycket skit om Dalhem men har faktisk aldrig varken sett eller blivit bekant med några olagligheter här..........peppar...peppar......

kajlyl skrev:men efter att ha gått i skolan 1km från Björka(sveriges tredje eller fjärde mest drabbade invandrarsammhällen) ...så vaknade jag!

Henke skrev:Har aldrig påstått att Dalhem är ett "fint" område heller.
Men med 100% ärlighet så bor jag hellre här en på Tågaborg tex.
Har en 2:a här på ca 65 kvadrat med uteplats o liten trädgård.
Passar oss alldeles utmärkt, skall dock byta till en 3:a inom kort.
Läser mycket skit om Dalhem men har faktisk aldrig varken sett eller blivit bekant med några olagligheter här..........peppar...peppar......

japp o du känner väl igen vad jag snackar om...Quaya skrev:Själv så bor man ca 100m från björka och gjort det nu i snart 18 år![]()
DwD skrev:vi tar in på tok förmycket "nysvenskar" i sverige, vi hinner inte integrera dom i samhället, vi bygger på tok för mycket getton överallt som "nysvenskarna" hamnar i,
men säger man någonting om "nysvenskar" så är man ju rasist,![]()
tyvärr så blir det aldrig någon lösning för ingen politiker vågar öppna munnen för då blir han/hon direkt kallad för rasist... suck
Mavve skrev:Egentligen förstår ju inte jag hur man kan bo i Ekeby och avskärma sig från den riktiga världen???
jag förstår inte heller hur man kan bo i Landskrona.
Man bosätter sig inte heller i Åstorp eller Mörarp.
Finns flera områden som är som detta. Planteringen, ättekulla.... ja, även där du bor Henke, på Dalhem. Det är ju inte det fina området precis.
Fredriksdal är ju ett sunkområde med gamla kärringar som gnäller om man går på gräsmattan eller vid fyrverkerigatan där det placerats en hel del nysvenskar.
Jag bor hellre här med gång&cykelavstånd till ALLT! än ute helt åt helvete där jag måste ta bilen så fort jag blir paniksugen på choklad och köra miljoner mil 3 på natten för att hitta nånting som är öppet.
Vaknar jag 3 på natten här med ett obeskrivligt chokladsug så tar jag på mig jacka o skor och traskar till Preem-macken och handlar det jag vill ha.
Lycka till o göra likadant där ute i bushen... Jag hade dött av krupp om jag inte hade kunnat handla vad jag ville när jag ville det.
Sen har man inte hojen på gatan heller. Kör man till någon så ser man till att få den inlåst.
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA