Kobolt
Hellre DÖD, än RÖD!
nån som vet hur man gör det, man kan ju inte se filerna om man öppnar iPoden, verkar inte finnas nån funktion i iTunes heller. Finns det nått special program eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kobolt skrev:nån som vet hur man gör det, man kan ju inte se filerna om man öppnar iPoden, verkar inte finnas nån funktion i iTunes heller. Finns det nått special program eller?
korvgubbe skrev:Det går inte! ... för att kunna göra det måste du ladda hem ett "tredjepartsprogram"..
Jag använder ett program som heter "sharePod" för att kunna flytta musik enkelt mellan min Nano och Datorn utan att bråka med iTunes
Åfan.. då är jag lurad.. ...läste t.o.m artiklar på nätet där de förfasade sig just över att det INTE skulle gå.. men man lär så länge manlever...Lugn skrev:Jorå...
nice, får skaffa det då, gratis program hoppas jag. vart kan man ladda ner det, download.com eller?korvgubbe skrev:Åfan.. då är jag lurad.. ...läste t.o.m artiklar på nätet där de förfasade sig just över att det INTE skulle gå.. men man lär så länge manlever...
Men kan å andra sidan ÄNDÅ rekomendera "sharepod".. det lägger man PÅ iPod:en så kan man exekvera det därifrån oavsett vilken dator man är på så slipper man installera program om man är ty i skolan/jobbet eller hos polaren och vill ha/dela med sig av musik...
Å = vattendrag.heimdal skrev:
data: precis vad jag vill göra, föra över till 1or och 0or som ska ligga på Hårddisken.heimdal skrev:data= 1or å 0or som "ligger" på en HDD
dator= den burken som HDD mm sitter i
Moralkärring! 
Kobolt skrev:data: precis vad jag vill göra, föra över till 1or och 0or som ska ligga på Hårddisken.
Moralkärring!
![]()

morlock skrev:Å = vattendrag.
Och = konjunktion.

funkar inte som det ska, för itunes döper om alla filer som du stoppar in i ipoden. du kan fortfarande läsa dem på din ipods skärm, men när du försöker ta tillbaka dem manuellt til ldatorn så heter filerna typ ADDX eller WHOHLugn skrev:Jorå...
Koppla in iPoden.
Öppna iTunes.
Öppna Edit, Prefrences (tror jag det var) för att hålla iPoden i "överförings läge".
Sedan kan du plocka musiken från iPoden i filhanteraren. Tror mappen på iPoden är dold, så du får ju välja att visa dolda filer först förstås.
Lycka till.![]()
Enklast hade ju varit om det funnit en funktion i iTunes där man kunde välja att iPoden skulle uppdatera datorn, istf tvärtom....
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |