Hur får ni vinterhalvåret å gå?

Hockey

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
SP1a -00
Tja!
Lite nyfiken bara. Vad gör ni på vintrarna när det inte går att åka sporthoj? Kan ju lätt bli långtråkigt...
Är det skoteråkning, rensafari eller filmmarathon som gäller? Eller plockar ni isär cykeln i molekyler för att sen plocka ihop den? Berätta!

//H

Inget problem..

Förstår inte ens problemet..
Har man garaget fullt med hojar mopeder skotrar, alla i varierande status av renovering, plus några gamla bilar dessutom, är husägare som eldar med ved så är frågan fullständigt obegriplig.. :D

Mja, själv kör man ju nästan hela året, blir väl december och januari som jag inte kör hoj, och då sover jag mest...

Längdskidor:yoparty E väl inte riktigt samma fartkänsla som o köra hoj men gott på sitt sätt.

Sadlar om till dubbat. :tummenupp Ploga en bana på bana på sjön, så är det bara att dra ut isbilen eller Hondan och piska på.

Spelar MotoGP
Köper massa onödig skit både till sig själv och bågen
Surfar sporthoj
Tankar ner tonvis med hojfilmer
I vinter tänkte jag lära mig knäskrapa i skidbacken :tungan (bara åkt längdskidor i mellanstadiet tidigare)

tiden är knapp.. ska renovera cbr-motorn, putsa up xr650:n o sälja den, bygga ihop vinterbilen, samt ett omfattande busbilsprojekt. ingen tid att vila!

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu