Hur får man sommardagarna att gå?

• Thread starter Thread starter Kia
  • Start date Start date

Kia

Guest
Hur får man sommardagarna att gå lite fortare när man saknar sin älskling, som är på semester, så det gör alldeles ont?? :confused: :va

tvålen skrev:
2365813 Lappar bilar för skojsskull?

Njee har provat...
Tiden gick inte så mycket fortare, älsklingen är fortfarande på semester och jag saknar honom ändå. Så det hjälpte inte så mycket.
Sen måste man ju ta ledigt nån gång också... ;)

ehhh... festar, super ner sig osh har ball med hoj+ polare.
det var väl inte så svårt?

Skaffa dig egna intressen. Då kanske förhållandet håller, dessutom. Eller också kan du ju åka en sväng i din "högteknologiska" bil. :rofl

valmers skrev:
2365841 Skaffa dig egna intressen. Då kanske förhållandet håller, dessutom. Eller också kan du ju åka en sväng i din "högteknologiska" bil. :rofl

Har egna intressen också... men saknar ju ändå killen, för lite gemensamma intressen.
Mmm bilen ger ju lite tröst ialla fall. Men inget slår ju en kram från killen... Högteknologisk eller inte... Bilen är lite hård att krama... ;)

Kia skrev:
2365781 Hur får man sommardagarna att gå lite fortare när man saknar sin älskling, som är på semester, så det gör alldeles ont?? :confused: :va

Ta en:

microlax3.jpg

Blanco skrev:
2366502 "På semester".....Ha!! Den har man ju oxå kört nån gång....

Hehehe.... Nu vet jag av flera anledningar var han är och att han faktiskt är där på semester.... :pannkyss

Kia skrev:
2366547 Hehehe.... Nu vet jag av flera anledningar var han är och att han faktiskt är där på semester.... :pannkyss
Hur kan du av flera anledningar veta??.... Kollat biljetten är väl en.... Men van vet aldrig vem som åker med.... Det är lätt köra med "polarna"

Blanco skrev:
2366625 Hur kan du av flera anledningar veta??.... Kollat biljetten är väl en.... Men van vet aldrig vem som åker med.... Det är lätt köra med "polarna"

Jag vet för att jag känner honom så bra, för att jag litar totalt på honom och för att jag vet vilka som är med...

AndreasNo skrev:
2366567 You wish...

Nope, jag vet...

Last edited:
Kia skrev:
2366635 Jag vet för att jag känner honom så bra, för att jag litar totalt på honom och för att jag vet vilka som är med...

Nope, jag vet...
Jaja.... Jag hade i all fall tagit med mig min käresta om jag va "In löve" :kär

AndreasNo skrev:
2366641 Igen.. You wish.. :P

Måste vara trist att gå genom vardagen och ständigt misstro sina medmänniskor och speciellt den man säger sig älska...?? :va

Vet var jag har honom och litar fullständigt på honom....

Blanco skrev:
2366672 Jaja.... Jag hade i all fall tagit med mig min käresta om jag va "In löve" :kär

Finns en bra anledning till att jag inte är med på semestern. Så jag vet att han är "In löve" ändå.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...