Hur får man bort porrvirus?

Heh...det gick så där. Försökte mig på Rosens tips, det funkade tills hon bad mig ta bort strippan (hon menade eftersom jag lagt dit den borde jag också kunna ta bort den...inte helt orimligt kanske). Hon är ju inte ute och cyklar när det gäller datorer heller, så hon kollade lite vilka sajter som varit besökta. Då blev hon lite sur. Men bara för att man är inne på knullkontakt betyder det inte att man söker knullkontakt.

Kvinnor...:va

Tolkar detta som att det inte blev något åka av för dig inatt då? Men du erkände iallafall "en kompis". Starkt!

Vad gör man om markören har förvandlats till en dansande strippa istället för en pil? Lösningen måste vara snabb och enkel eftersom kanske en flickvän kommer hem kl 19 ikväll.

Det är en kompis som undrar.

Heh...det gick så där. Försökte mig på Rosens tips, det funkade tills hon bad mig ta bort strippan (hon menade eftersom jag lagt dit den borde jag också kunna ta bort den...inte helt orimligt kanske). Hon är ju inte ute och cyklar när det gäller datorer heller, så hon kollade lite vilka sajter som varit besökta. Då blev hon lite sur. Men bara för att man är inne på knullkontakt betyder det inte att man söker knullkontakt.

Kvinnor...:va

*host host* :gnissla :arsele

Haha:hihi ska du porrsurfa så använd Firefox istället:tummenupp
Som någon annan skrev, ta hem Spybot & Ad-Aware och kör efter du har porrsurfat, ett annat tips är ju att rensa efter sig oxå!

Haha:hihi ska du porrsurfa så använd Firefox istället:tummenupp
Som någon annan skrev, ta hem Spybot & Ad-Aware och kör efter du har porrsurfat, ett annat tips är ju att rensa efter sig oxå!

Eller så kan man köra Firefox, Tor och Pivoxy så finns där inga spår öht. Fast å andra sidan... Kanske inte är världens bästa tjej och satsa på, om hon redan är sotis på porrsurfande så lär hon kolla igenom mobilen, din plånbok och dina kalsonger när du kommer hem från nattklubben. :tummenner

har inte läst hela tråden men har du testat att borra?

ibland får man jettedumma virusar, då kan man testa att skruva bort skalet på datan o sen ställa den i duschen ett tag, o duscha massa varmvatten i den. eller högtryckstvätt om du har.

Kanske inte är världens bästa tjej och satsa på, om hon redan är sotis på porrsurfande så lär hon kolla igenom mobilen, din plånbok och dina kalsonger när du kommer hem från nattklubben.
Det var nog mest knullkontakten som inte var någon knullkontakt hon störde sig på.

Jag måste undra... Vad gör folk inne på knullkontakt överhuvudtaget? Det är ju bara massa killar som lägger in annonser med heta brudar i presentationen. Dessutom finns det ju bra mycket fler roliga sidor att titta på. Till exempel www.jehovasvittne.se eller www.hårihandflatorna.nu.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman