Hur få man med sig allting, när man ska ut och köra

Tja, en väldigt tjock plånbok kan ju rubba viktfördelningen .... en VÄÄÄLDIGT tjock plånbok. Men har man såååå tjock plånbok kan man ju kosta på sig följebil när man är ute o gazzar :rolleyes:

Så fort jag kliver på min hoj är viktfördelningen helt pajj... :gnissla:gnissla:huvet

Varför inte :va

Om du vill kan jag dra remmarna på ett annat sätt så att de låser väskan bättre :)

Det ser ju förjäkligt ut människa ! :D
dendär lille borde väll du kunna surra bakom sadeln eller nått .... eller BAKOM kåpgladet

...jag skulle helt klart överväga vad jag verkligen behöver ha med mig, innan man monterade en sådan styggelse på hojen. :hihi

Det ser ju förjäkligt ut människa ! :D
dendär lille borde väll du kunna surra bakom sadeln eller nått .... eller BAKOM kåpgladet

Haha, jadu. Vad säger man. Jag är gammal nog att kunna skita i om andra tycker att det ser för djävligt ut, det funkar för mig :)

EDIT: Varför ville du ha upp en bild? Vad det för att du skulle försöka göra dig lustig över den eller är det så att du har begränsad förmåga att förställa dig en bild genom en beskrivninng. Om det sistnämnda gäller så förstår jag även var dina kommentarer kommer ifrån ... en ung pojke med lite dålig självkänsla och ev också lite inlärningssvårigheter. Puss på dig!

Last edited:
Haha, jadu. Vad säger man. Jag är gammal nog att kunna skita i om andra tycker att det ser för djävligt ut, det funkar för mig :)

EDIT: Varför ville du ha upp en bild? Vad det för att du skulle försöka göra dig lustig över den eller är det så att du har begränsad förmåga att förställa dig en bild genom en beskrivninng. Om det sistnämnda gäller så förstår jag även var dina kommentarer kommer ifrån ... en ung pojke med lite dålig självkänsla och ev också lite inlärningssvårigheter. Puss på dig!

vettefan jag ville inte ha nån bild ... men tack för komplimangerna om ung :tummenupp (eftersom jag har dålig självkänsla så vart den lite bättre nu :hihi ) ... spänn av lite

Last edited:
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...