VBK
Mas.
öl!!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vad vet DU om det?![]()
Har hört från cheyerna han försöker banga/våldta hela tiden.
700 mL Nyponsoppa.
Sen 1000 mg Paracetamol och 100-200 mg Koffein så känner du dej snart som människa igen.
ät proteinpulver!! vid en infektion så tar kroppen bara av proteinförråden pga av alla cytokiner som bildas och påverkar kroppens celler!når man är frisk tar den av kolhydratförrådet!!!
Som vanligt är du manligare än jag, får ont i halsen bara av tanken på rivigt knäckebrödJag brukar knapra hårdbröd när jag inte har aptit. Funkar fint.
Då borde jag aldrig blivigt sjuk så tvivlar..Öl i mängder fixar saken.
Gör som politikerna håller det viktiga och intressanta för mig självKan du inte starta en tråd om din snygga granne istället?
Lite avancerat för en person som knappt kan gå till köket utan att svimmaKycklingsoppa?
Varm nyponsoppa700 mL Nyponsoppa.
Sen 1000 mg Paracetamol och 100-200 mg Koffein så känner du dej snart som människa igen.
Å andrasidan så är febern där av en anledning.. Man blir snabbare frisk om man inte tar febernedsättande
Ska testas! har iof bara gainer men borde funka hyffsatät proteinpulver!! vid en infektion så tar kroppen bara av proteinförråden pga av alla cytokiner som bildas och påverkar kroppens celler!når man är frisk tar den av kolhydratförrådet!!!
Stort glas O´boy!
Annars, gör som ovanstående, hon verkar faktiskt ha koll!
Jaså? vafan e skiten bra för då?
Frisk blir man ändå.Virus orsakar inte feber, de är imunförsvaret som gör för att skapa en otrevlig miljö för viruset så de slås ut
Visst man mår bättre av febernedsättande, men man blir knappast friskare av det
tror jag kör på den linjen btw gainer på tommage gav ett fint knip!Frisk blir man ändå.
Dessutom: Om man mår bättre så kanske man kan få i sej lite käk, vilket definitivt förbättrar återhämtningen.
Kroppen vet inte alltid bäst...
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär