Hur få i sig närning när man är döende i fågelinfluensa?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Är döende i fågelinfluensa eller nått liknande kanske liten sväng av diggerdöd vet inte riktigt men är helt orkeslös att ta sig till toaletten e nått jag bevar för i en timme innan jag går och håller på att svimma påvägen plus en huvudvärk s9m motsvarar att lyssna på en hel klas fjortisar nonstop i 3 dagar, MINST!

Trodde jag barmhärtigt skulle somna in för gott inatt men tydligen måste jag lida en dag till, att ringa sjukan är ju ingen ide då dom inte erbjuder dödshjälp.

Så efter 2 dygn i sängen börjar jag inse att jag bör äta nått trots att jag inte e hungrig, åt lite av lunchlådan igår (korven, så nu e det bara makaroner kvar och dom måste va berikade med taggtråd sm dom river i halsen!
och åt en äggmacka i morse, båda va jävligt nära att komma upp igen men eftersom jag vägra gå till toaletten så kunde jag helt enkelt inte tillåta det.
Sen är det inte direkt några 3000 kalorier i det och om jag ska bli den första att besegra fågelinfluensan tills imorn då jag har en dugga så lär jag nog behöva näring.

Finns absolut inget hemma som jag kan få i mig, så jag får väll beställa en taxi att handla åt mig men vad är det mycket näring i (kan nog inte äta så mycket) och är lättsvalt?

Eller om nån vänlig själ kan göra det ända rätta och avliva mig så jag slipper lidandet.

3 procentig yoghurt är vad du söker..1000kcal per liter, rikligt av alla maktronutrienter och en hel del mikro. Kompletera med en multivitamin och du är i hamn!

3 procentig yoghurt är vad du söker..1000kcal per liter, rikligt av alla maktronutrienter och en hel del mikro. Kompletera med en multivitamin och du är i hamn!
:tummenupp Lyckades få köpa en liter av min snygga granne (hon måste ju tro jag e dum i huvet som betalar 50 spänn för en liter yougurt :hihi) tyvärr bara 1,5% men den går ner!

Jag kommer med propofolsprutan så somnar du direckt och permanent....

Avslagen Cola och yoghurt is da shit när man har svårt att käka

själv är jag en sån som inte äter när svininfluensa, pest och kolera slår till. Jag svälter ut de små djävlarna... Annars kan du prova glass.

Låter som ett typiskt fall av den ökända tentaångesten.

ät proteinpulver!! vid en infektion så tar kroppen bara av proteinförråden pga av alla cytokiner som bildas och påverkar kroppens celler!når man är frisk tar den av kolhydratförrådet!!!

Stort glas O´boy! :tummenupp
Annars, gör som ovanstående, hon verkar faktiskt ha koll!

Jag brukar knapra hårdbröd när jag inte har aptit. Funkar fint.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park