Hur få fram en gnista?

• Thread starter Thread starter PD
  • Start date Start date
kan skicka dig grejerna eller en komplett bössa för en 500hundring annars :tummenupp

PD skrev:
kan skicka dig grejerna eller en komplett bössa för en 500hundring annars :tummenupp
Låter fruktansvärt intressant. Måste klura. Vad blir det för effekt? Tändning? Storlek? Material? Föreslaget bränsle? osv..

tändning får du fixa själv men det duger med en vanilg elekronisk grilltändare, min har flaschigt rostfri pipa :hihi men en plastpipa är det vanliga, längden spelar väl ingen roll men 1m är standardlängd på rören.

duger nästan med villken sprayflaska som helst, det är drivgasen som är hela grejen, jag har kört med hårspray från öb men nu är det tändargas

Bifogat

• DSC00190.JPG
    DSC00190.JPG
    140 KB · Visningar: 406
vafan pd ska du sälja bössan nu..
jag får väl lasta skodan full med delar varje dag nu efter din "annons" :tungan
dessutom så regerar ju alupipa... :yoparty

Vad sägs om ett byte? Jag får en potatiskanon, du får en av mina eldkastare :)... Jag lägger några slantar imellen, då mina är billigare att tillverka. Beroende på munstycken, så skjuter de mellan 1 dm upp till 3 meter. Funderar på att börja experimenter med bensin i dem, då beräknas aktionsradien till runt 20 meter. Då blir det dock du som får slanta upp emellan. :)

daniel 2.3-16 skrev:
vafan pd ska du sälja bössan nu..
jag får väl lasta skodan full med delar varje dag nu efter din "annons" :tungan
dessutom så regerar ju alupipa... :yoparty

näjnäj, givetvis inte sälja min utan du får leverera delarna till nya såklart :D

Gruppköp :banana köp 20st bössor och få ett bra pris :)

Leta nu upp lasersiktet till mig spanarn! annars så får jag beställa på elfa elle nått

Sismo/ nah, jag fyller högtryckstvätten med bensin om jag vill leka eldkastare :banana

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg