Hur få bort varningsklistermärken?

rixxard

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2007
Hoj
Suzuki Gsf 600 S
Hej,

har en liten funderan om någon har ett bra tips hur man kan få bort varningsklistermärken på ett bra sätt?
Har just nu ett mitt på tanken, och två på vänster kåpa. Skulle vilja bli av med dem, de är inte allt för snygga alltså.

Har hört om värmepistol, lite svag värme, fast, man vill ju inte råka göra något med lacken. Och riva, man vill ju inte skada lacken där heller.

Aja, någon kanske har ett tips som är oslagbart hur man kan få bort dem, och även klister resterna som kanske blir kvar.

//
Rickard

Hej,

har en liten funderan om någon har ett bra tips hur man kan få bort varningsklistermärken på ett bra sätt?
Har just nu ett mitt på tanken, och två på vänster kåpa. Skulle vilja bli av med dem, de är inte allt för snygga alltså.

Har hört om värmepistol, lite svag värme, fast, man vill ju inte råka göra något med lacken. Och riva, man vill ju inte skada lacken där heller.

Aja, någon kanske har ett tips som är oslagbart hur man kan få bort dem, och även klister resterna som kanske blir kvar.

//
Rickard

Jag anväde en hårtork, funka perfa :tummenupp

Funkar!!!!!!!!!

Använd hårtork o sen limtvätt för att få bort klistret funkar skit bra...ha de o lycka till!!!:D

som ovan,hårtork,värmepistol,eller riktigt varmt vatten.
klisterresterna kan du ta bort med bromsrengöring,avfettning,eller 5-56,eller liknande.
vaxa grejorna efteråt.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey