hur fästa highpipe till r6

• Thread starter Thread starter *DIABLO*
  • Start date Start date

*DIABLO*

Guest
hej! köpte ett highpipe system till en yamaha r6 -00 men har svårt att få dit fotstödet för passagerare för det tar i system nån som vet hur man kan få dit båda utan att behöva plocka bort fotstödet????

hej! köpte ett highpipe system till en yamaha r6 -00 men har svårt att få dit fotstödet för passagerare för det tar i system nån som vet hur man kan få dit båda utan att behöva plocka bort fotstödet????

jag vet jue inte exakt hur det ser ut på r6an, men nån form av distanser till fotpinnarna eller bocka om rören lite lät väl som 2 "enkla" saker ?

Till min pipa följde det med en sak som flyttade fotpinnen på höger sida och som man fäste sliponet i.

Till min pipa följde det med en sak som flyttade fotpinnen på höger sida och som man fäste sliponet i.
tack för svaren misttänkte att de skulle följa med något så man kan flytta fotpinnen, köpte den begagnat så fick aldrig med något. får bygga något själv

tack för svaren misttänkte att de skulle följa med något så man kan flytta fotpinnen, köpte den begagnat så fick aldrig med något. får bygga något själv

Kan de hjälpa dig har du en bild hur de såg ut på min

Enklaste är att plocka bort passagerar pinnarna:yoparty

Bifogat

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    51 KB · Visningar: 64
Kan de hjälpa dig har du en bild hur de såg ut på min

Enklaste är att plocka bort passagerar pinnarna:yoparty
tja! har du flyttat något på själva fästet för mitt fäste sitter under kåpan,, som på bilden

Bifogat

• 9152711929.jpg
    9152711929.jpg
    46.3 KB · Visningar: 51
tja! har du flyttat något på själva fästet för mitt fäste sitter under kåpan,, som på bilden

Fästet som jag berättade om flyttar ned fotpinnarna och då ser det ut så.

Det fästet är monterat där orginal pinnarna sitter så får man montera pinnarna på själva fästet i stället för i bakramen sen.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back