Hur du klarar 95 dB på Bike Events bandagar

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
hojen gick som en håsa men jag fick träna lite iaf.

bildlankP00163.jpg

Ett bättre alternativ är om du kör en 600 eller 750 att montera på en originalburk till en R1 eller Hayabusa. Tunga, men effektiva. Med en R1-burk på mitt Yoshi-system tappade jag 2 hk på topp, men fick lite bättre register. Ljudnivå: 93 stillastående och 95 vid förbikörning :tummenupp

hjo, om det blir fler av dessa turer så skall vi se vad som går att skaka fram. Men i detta läget var det nödlösningar som gällde för att överhuvudtaget bli utsläppt på banan.
Zilversurfer fick ex. köra tillbaka till Malmö.

Tänk på att det är orginalburk som gäller på anderstorp.
Är någon av banägarna där och mäter som de brukar, så vägrar de låta er köra om det inte sitter orginal på.

De mätar alltså inte ens hojarna som har slipon eller helsystem även om ni fixat så de är tysta.

Tommy skrev:
Tänk på att det är orginalburk som gäller på anderstorp.
Är någon av banägarna där och mäter som de brukar, så vägrar de låta er köra om det inte sitter orginal på.

De mätar alltså inte ens hojarna som har slipon eller helsystem även om ni fixat så de är tysta.

hmm varför detta e de bara jag som tycker de e idiotiskt :squid

AleX skrev:
hmm varför detta e de bara jag som tycker de e idiotiskt :squid

Det är många som tycker det är idiotiskt.
Tyvärr är det inte vi på www.bike-events.se som sätter dessa reglerna, det är banägarna.
Det är skillnad om man hyr banan på en bullerdag då får man väsnan men det blir mycket dyrare att hyra och med andra ord mycket dyrare för kunden.

*/ ?>
Back