magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ut på sista varvet. POKALEN är nära!!!
Tjoho!
Drar ut på gamla start och mål, treaaaaaaaaaan, fyraaaaaaaaaaan, femmaaaaaaan, slår till hejdaren, petar i fyran; uiiiiii, petar i trean; uiiiii OCH SÅ GÅR STYRET AV!!!!
Så jävla överraskad jag blev!
Höger dessutom! Som tur var hade jag nog nästa bromsat färdigt, så ett rappt ipetande av tvåan och en hygglig bakhjulssladd in i Opelkurvan gör att jag får hejd innan lecan och kan på vita linjen klara kurvan. Får tag i gashandtaget och försöker på "pimpelgasapåPuchFlorida-vis" kunna ta mig i mål, men icke; det är som förgjort. Hojen vill inte..
Väl i depån undersöker jag pinnen som visar sig ha en gammal spricka efter en vurpa för x antal säsonger sedan; halva pinnen har varit av länge. Hoppsan! Skäller ut Greven för att han säljer skitpinnar som inte ens tåler en liten vurpa. När jag ändå är igång skäller jag ut mekanikern (undertecknad) också och åker och äter pizza: Mums

Väl i depån undersöker jag pinnen som visar sig ha en gammal spricka efter en vurpa för x antal säsonger sedan; halva pinnen har varit av länge. Hoppsan! Skäller ut Greven för att han säljer skitpinnar som inte ens tåler en liten vurpa. När jag ändå är igång skäller jag ut mekanikern (undertecknad) också och åker och äter pizza: Mums
Last edited: