Hur dålig kondis får man ha?

• Thread starter Thread starter Smagatusk
  • Start date Start date
Fast nu var loppet 3200 meter.

Testa hjärtmuskelinflamation.

:fakta Det har jag gjort för ett tag sedan och jag kan garantera att jag skulle ligga och :zpy innan jag har avverkat 3200 meter. Jag blir sjukt andfådd bara av att gå ner till vinkällaren för att hämta dricka, än värre på vägen upp :3freak
Nu ska jag ut och trimma buskarna och klippa gräset så om 3 timmar är jag totalt slutkörd.
Läkaren påstod att jag hade 80% av min totala hjärtkapacitet men jag tvivlar på att jag har mycket mer än 50% i kondition mot tidigare...

Testa hjärtmuskelinflamation.

Eller "vadfanjagnuhadde" för 1½ år sedan, jag låg 14 dar med syrgas och syresatte ändå knappt blodet.

Nu har jag ungefär en tiondel av min forna kondis och då var den risig sedan innan...

Sen hjälper det väl inte att jag slutade snusa samtidigt och har gått upp i vikt också :huvet

Eller "vadfanjagnuhadde" för 1½ år sedan, jag låg 14 dar med syrgas och syresatte ändå knappt blodet.

Nu har jag ungefär en tiondel av min forna kondis och då var den risig sedan innan...

Sen hjälper det väl inte att jag slutade snusa samtidigt och har gått upp i vikt också :huvet

Gött å bli gammal :crash

Japp, helt slut och med hjärtklappning sitter jag här nu och jag har inte ens hunnit klippa mer än halva gräsmattan.
Jag känner mig som en tjockis mentalt :näsblod

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...