Hur coolt är inte det här!

hehe

Wow äntligen!! Bara att boka nu då... :yoparty

Suomalainen skrev:
Ursäkta att du får förklara för en oförstående, men exakt vad är "hardcore" med en förkrympt cross som inte är bra till nåt? :7peta :hihi

häftigt ju för fan ;)

skulle vara rätt grymmt att brumma runt på bakhjulet inne i stan :yoparty

Frusch skrev:
Fifan va häftig! Äntligen en schysst pendlarhoj :rofl
En riktigt arg hoj som bara speglar bus, håller med att det hade varit en perfekt pendlar hoj. Men frågan är om man kommer fram till jobbet eller man glömmer bort allt sånt där så fort man sätter sig på hojen!!!!!!!!!!!!!!!!! :tummenupp :näsblod :rock :squid :kryckor

isbjörnen skrev:
En riktigt arg hoj som bara speglar bus, håller med att det hade varit en perfekt pendlar hoj. Men frågan är om man kommer fram till jobbet eller man glömmer bort allt sånt där så fort man sätter sig på hojen!!!!!!!!!!!!!!!!! :tummenupp :näsblod :rock :squid :kryckor

hmm asså min 125a är nog roligare eftersom jag har ca 100 % mer hk.

2Wheeldrive skrev:
Men din 125a är inte lika BUSIG :D

nä ioförsig men jag har hellre min ändå....endast när man ska leka som man vill köra den + att med den kan man inte leka ordentligt i grushålor. Det kan man med min.

Wargen skrev:
nä ioförsig men jag har hellre min ändå....endast när man ska leka som man vill köra den + att med den kan man inte leka ordentligt i grushålor. Det kan man med min.

Nej precis :3freak
xr50.jpg

Wargen skrev:

säg inte för mycket jag har lyckas göra den DTR totalt ram sne i ett grus hål och det har jag inet lycktast med en fiiddy :D :D

Ja har då HUR KUL SOM HELST när ja "leker" med min TWS Pro 110 i grushålorna jag hade inte lika kul med min Honda MTX 125:a kan ja lova...

Och för att inte tala om när vi kör motard med dem :D

msn.jpg

Last edited:
Coolt för vissa men jag tycker det är idiotiskt att godkänna ett sådant fordon, för att inte om prata om den där go-cart bilen som är LV-reg också!

Och hur många kommer kunna följa trafikregler med en sådant hoj???

Visst nu låter jag ganska negativ men tänk dig själv ett sådant fordon ute i trafiken, hur lätt är det att hålla koll på en sådan i backspegeln?

Wargen skrev:
Vi snackar 120cc 4-t här :rolleyes:

...Och ändå så oändligt mycket lättare/roligare att slanga med än din instegsmc.

motardnisse skrev:
Coolt för vissa men jag tycker det är idiotiskt att godkänna ett sådant fordon, för att inte om prata om den där go-cart bilen som är LV-reg också!

Och hur många kommer kunna följa trafikregler med en sådant hoj???

Visst nu låter jag ganska negativ men tänk dig själv ett sådant fordon ute i trafiken, hur lätt är det att hålla koll på en sådan i backspegeln?

Du låter inte negativ, bara trist.

En negativ grej med alla nya "småfordon" är att många verkar tro att man får köra dem på fyllan.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph