Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Suomalainen skrev:Ursäkta att du får förklara för en oförstående, men exakt vad är "hardcore" med en förkrympt cross som inte är bra till nåt?![]()
![]()
granath_ skrev:häftigt ju för fan
skulle vara rätt grymmt att brumma runt på bakhjulet inne i stan![]()
porec skrev:undrar om nån vet hur de reggas in som.. blir det 125 eller?
En riktigt arg hoj som bara speglar bus, håller med att det hade varit en perfekt pendlar hoj. Men frågan är om man kommer fram till jobbet eller man glömmer bort allt sånt där så fort man sätter sig på hojen!!!!!!!!!!!!!!!!!Frusch skrev:Fifan va häftig! Äntligen en schysst pendlarhoj![]()
fasen vad coolt, men lite dyrt kanske för min plånbok, eftersom det skulle bara bli nån runda då och då...Wargen skrev:japp A1 kort.
isbjörnen skrev:En riktigt arg hoj som bara speglar bus, håller med att det hade varit en perfekt pendlar hoj. Men frågan är om man kommer fram till jobbet eller man glömmer bort allt sånt där så fort man sätter sig på hojen!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wargen skrev:Vi snackar 120cc 4-t här![]()
2Wheeldrive skrev:Men din 125a är inte lika BUSIG![]()
Wargen skrev:nä ioförsig men jag har hellre min ändå....endast när man ska leka som man vill köra den + att med den kan man inte leka ordentligt i grushålor. Det kan man med min.
WordRigge skrev:Nej precis![]()
![]()
Wargen skrev:nä ioförsig men jag har hellre min ändå....endast när man ska leka som man vill köra den + att med den kan man inte leka ordentligt i grushålor. Det kan man med min.
Wargen skrev:Vi snackar 120cc 4-t här![]()
motardnisse skrev:Coolt för vissa men jag tycker det är idiotiskt att godkänna ett sådant fordon, för att inte om prata om den där go-cart bilen som är LV-reg också!
Och hur många kommer kunna följa trafikregler med en sådant hoj???
Visst nu låter jag ganska negativ men tänk dig själv ett sådant fordon ute i trafiken, hur lätt är det att hålla koll på en sådan i backspegeln?
heliac skrev:En negativ grej med alla nya "småfordon" är att många verkar tro att man får köra dem på fyllan.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |