Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Robban_C skrev:Broadway???
![]()
![]()
![]()
![]()
mr_ping skrev:Det intresserar mig inte att köra i 150 i en kurva, det intresserar mig att accelerera fort rakt fram!
Får väl byta hojj då... nån som e intresserad ?
ZX9R eller Blade/R1 från -99 o framåt
Robban_C skrev:Även sex gör att adrenalin utsöndras.
Är du rädd när du har sex?![]()
Trodde man bara blev rädd efteråt när man är nykter och vaknar upp och inser att man har lyckats släpa hem en apaPeter E skrev:...Det händer...![]()
mr_ping skrev:Det intresserar mig inte att köra i 150 i en kurva, det intresserar mig att accelerera fort rakt fram!
Får väl byta hojj då... nån som e intresserad ?
ZX9R eller Blade/R1 från -99 o framåt
mr_ping skrev:Varför jag undrar är för att jag inte har körkort ännu (trots att jag haft 17 motorcyklar nu... ingen esse). Jag har haft ZX9-R -97, ZX6-R -96 osv.
Jag vill bara inte bli missnöjd när jag kör den sen... och att dra på med övningskörningsskylt e ju inte så fräckt när morsans man sitter bak.
Så... kan det verkligen stämma att min TLR drar en R1 från -01 ??
Iaf, blev jag jävligt stum när jag körde järnet med ninjan (ZX9R)... man våga liksom inte hålla kvar gasen efter fullt spett på ettan... iaf inte då.
mr_ping skrev:Fan vad glad jag hade varit om det hade räckt med en fattig ZX6 eller nåt... men det gör det ju inte! Jag vill ha något riktigt jävla vasst så man känner att det händer nåt och man skakar när man går av!!!
mr_ping skrev:Provkörde hojjen idag på ett avskilt område... drog på ettan och den reste sig typ halvt sen släppte jag gasen för ja inte våga
Jag darrade efteråt när ja ställde den på stödet så jag antar att det kommer funka!
Förresten, ni andra med TL som wheelar, när man kommer ner med hojjen så släppte jag ju av gasen helt - dunsar det till i era hojjar då som fan typ ?
Kändes som om dämparna fram var steeenhårda...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |