Hur bra är dom???

Hur långt går dom?

bebbe skrev:
Du menar väll motard stånka, eller :va Varför kan Yamaha lämna 5 år eller 7000mil på sin nya XT annars :confused:

Vad kan man vänta sig av en Honda CBR900 -00:a? Jag vet att det varken är en motard eller enstånka, men intresserad av hur många mil en välskött sådan bör gå innan det är dax för krångel och massa verkstad.

Köp en KTM 950! Då kan du toura långt och länge innan stjärt och motor behöver renoveras.

Charlie300 skrev:
Vad kan man vänta sig av en Honda CBR900 -00:a? Jag vet att det varken är en motard eller enstånka, men intresserad av hur många mil en välskött sådan bör gå innan det är dax för krångel och massa verkstad.

Är nog ganska övertygad om att en sådan bör kunna gå nära 10000mil innan det är någon fara med den. Dvs om man kör vettigt med den och sköter den som man skall. Sedan att det blir lite fix med svinglagring styrlager mm kan väll mer ses som normalt slitage.

När kan man vänta sig att svinglagringen börjar bli kass? Detta är en av de få grejer som jag inte har behövt göra nåt åt....än. :rolleyes:

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt