Nu vill jag ärligen veta en sak från er alla motard åkare!!
Saken är den att jag tycker själv att motard stuket är helt ok. Jäkligt kul hojar, kanske lite tråkiga på lite längre turer mm men ack så roliga
Min fråga till er är nu. Hur bra är dom igenkligen
Har själv haft en Duke från 95 (tror jag det var) som var skit dålig! Körde knappt upp en tank innan den fick åka av igen pga massa olika saker som pajade. Hur är det med dagens hojar, KTM, Husaberg, Husqvarna mm. Håller dom? Sedan så skall jag även tillägga att jag kör jäkligt mycket, 2000 mil om året är inte direkt ovanligt. Kommer en, säg KTM 640 SM eller liknande fungera för mig eller måste jag renovera en gång om året? Eller är det rent utav så att jag bör hålla mig till hojar som Yamahas nya motard look alike
Var och körde en sådan i helgen och, jag vet inte om det är någonting jag skulle kunna ha och åka runt på. Visst den är relativt pigg för att vara den typen utav hoj den är. Och visst kan man göra långa bakhjuls körningar med den också
Men den var ändå ganska slö
Hjälp mig nu med detta. Vill inte ha en motard om det är så att jag måste skruva med den hela tiden eller att den måste stå inne på verkstaden hela tiden
Saken är den att jag tycker själv att motard stuket är helt ok. Jäkligt kul hojar, kanske lite tråkiga på lite längre turer mm men ack så roliga
Min fråga till er är nu. Hur bra är dom igenkligen
Hjälp mig nu med detta. Vill inte ha en motard om det är så att jag måste skruva med den hela tiden eller att den måste stå inne på verkstaden hela tiden
, men det är värt det!!!!
och en lättare motard/enduro
. Lite tråkigt att Yamaha inte har tagit ner vikten på den lite för motorn är det nog inget fel på. Har hört att man kan få upp effekten med nära tio kusar med om mapning och annat avgas. Sitter tydligen någon miljövariant nu som skall ta ner effekt rätt mycket. Fast vikten kvarstår ju fortfarande