Hur bränna en AVI?

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Jag har en avi film som blir uppochner när jag bränner i Nero 6 ultra edition. Nu är det så att jag ska åka iväg till en polare och glo på den om 1 timme. För att göra saken värre har jag bara 1 skiva kvar så det måste lyckas på första!!! HJÄLP

Rigge skrev:
Jag har en avi film som blir uppochner när jag bränner i Nero 6 ultra edition. Nu är det så att jag ska åka iväg till en polare och glo på den om 1 timme. För att göra saken värre har jag bara 1 skiva kvar så det måste lyckas på första!!! HJÄLP

Vänd på teven!

Att bränna en avi brukar väl ofta bli keff. Sync-problem o shite.

Jag hade konverterat den i tmpgenc till vcd/svcd och sen bränt i nero. Då kan du kolla om den är okej syncad och att bilden är rätt innan du bränner, men när jag läser lite bättre så antar jag att det är skitsamma nu.... =)

Undrar om man kan bränna ner filmer avi/mpeg/WMA,videofiles på cd-skivor från en dator som endast har cd-brännare så att man kan kolla på dem på sin hemma dvd. Om någon vet så är jag tacksam för svar...trevlig helg

Mvh
Hårding

Hårding skrev:
Undrar om man kan bränna ner filmer avi/mpeg/WMA,videofiles på cd-skivor från en dator som endast har cd-brännare så att man kan kolla på dem på sin hemma dvd. Om någon vet så är jag tacksam för svar...trevlig helg

Mvh
Hårding

NERO fixar att skapa VCD som du kan kika på i en DVD. För att NERO ska funka bra behövs en plugin som du kan köpa från NERO (eller hitta en crackad version på nätet).

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back