Hur bränna dessa på DVD? [BILD]

BillS

DayDreamer©
Gick med
15 May 2004
Ort
Nacka Strand
Hoj
R6/YZ400F
Tja
Nån som kan berätta hur jag får ut dessa på en DVD?
Kör nero som brännarprog..
Gärna steg för steg för jag har aldrig brännt en DVD förr. :tuttar
//B
 

Bifogat

  • screenshot.JPG
    screenshot.JPG
    123.1 KB · Visningar: 164
Gör om gör rätt ....

såg att du skulle bränna faster och hade problem.
Varför har du packat upp VOBarna?

Gör såhär från början:

1. samla alla rar:ar
2. packa upp .iso filen från rar:arna
3. I nero väljer du "bränn image" och letar upp .iso filen. (går oxå med .img filer men då måste du "visa alla filtyper" och klicka OK i rutan som kommer upp)
4. Burn motherfu'ker Burn

Lätt va!
 
Lätt om man hade haft rar från början :3freak
Fick dom så här.. Går det inte att panga ihop dem till en iso på nåt vänster?
Bränna en iso kan jag, img osv också. Men att få ihop detta verkar galet.. Om man i nero väljer att bränna en DVD-film får jag upp 2 mappar som jag tror att man ska slänga filer i (?). mapparna heter Audio_TS och Video_TS tror jag.. (Har inte den datan framför mig)
 
BillS skrev:
Och dvd-shrink slår ihop allt eller vad?

Japp... om du har för avsikt att bränna direkt till en dvd alltså....

Kommer inte ihåg ifall programet heter shrink-dvd eller dvd-shrink dock...
 
BillS skrev:
Lätt om man hade haft rar från början :3freak
Fick dom så här.. Går det inte att panga ihop dem till en iso på nåt vänster?
Bränna en iso kan jag, img osv också. Men att få ihop detta verkar galet.. Om man i nero väljer att bränna en DVD-film får jag upp 2 mappar som jag tror att man ska slänga filer i (?). mapparna heter Audio_TS och Video_TS tror jag.. (Har inte den datan framför mig)
Det ska eg funka att bara slänga in alla de filerna i mappen VIDEO_TS där i nero...

Tror inte det funkade åt mig när jag gjorde det en gång.. men kommer inte ihåg riktigt nu.. kan vara nåt annat som fuckade då..

Testa.. men testa med en Rw skiva ifall det skiter sig
 
BillS skrev:
mapparna heter Audio_TS och Video_TS tror jag.. (Har inte den datan framför mig)
släng filerna i VIDEO_TS och bränn. Nero säger till om det är fel. Den testar nämnligen IFO filerna först
 
Problem solved! Tankade iso:n istället :) men nu har jag lärt mig nåt
Tack för hjälpen grabbar :tummenupp
//B
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top