Hur bor ni?

Bor hemma fortfarande, får väll se om man flyttar när man slutat skolan, känns dumt ifs för de är sjukt dyrt o flytta hemmifrån...

Jaja, villa @ 800kvm tommt på 3 hektar varav 2 hästhagar och lite skog som vore perfekt att bygga en liten paintball bana i hehe.... Just nu bygger jag och fassan ett garage som de ska bli lite seriös bilmekning i, hojgaraget är fullt med skit så det händer inte mycket där...

2955649 Bor i garaget, eller är det tvärt om:va Dock så är det en hyreslägenhet så det är inte mitt golv skiten hamnar på.:)
Hardcore värre!

Jag bor i ett pisslitet övermöblerat rum (på 12 kvm har jag en säng, en stor hörnsoffa, en garderob, en byro, två dynavoice m85 högtalare, ett data bord.) i mina föreldrars lilla övermöblerade hus (vi bodde i en 250 kvm stor gammal skola med ett 100 kvm garage i skåne förut och nu är i princip alla dom sakerna i vårt 125 kvm stora hus med 22 kmv garage eller ska jag säga 60 kubik? för det är mer så det används :hihi) Men det ligger iaf i civilisationen vilket inte det förra gjorde.

Lägenhet, 45kvadrat. 15 minuter cykel från centralstation Västerås,
5 minuter gångväg till närmaste ICA.
30 sekunder gångväg till närmaste pizzeria.
15 sekunder gångväg till varmgaraget med kompressor, svets, ect ect. :tuttar

1:a på 41m2. i hyreshus byggt 2003 c:a 1km söder från "centrum", där jag är första hyresgästen. Var Nr. 3 på kölistan och två lägenheter var redan paxade. Så jag hade 22st. olika att välja på i huset. :tungan Skönt att få premiärklossa på muggen utan att någon annan gjort det tidigare (hoppas jag iaf.)

Hade tidigare en trea på 89m2. i norra delen av staden. Men den blev så kal efter att man plötsligt skulle bo där själv... :rolleyes:

Hyres'rätt' i södra Landskrona. Dåligt planerad etta på 30 kvm med riktigt kök vilket resulterar i ett lite underdimensionerat vardagsrum. Egen ingång med plats att låsa in hojen, räknas som garage i försäkringen. :tummenupp
2300 / mån inkl. el.

Skulle vara roligt att vet lite hur alla sporthojare bor...

Bor i en hyresrätt, trea på ca 110m2. Tillgång till STORT garage (300m2) med tvätthall m.m. Betalar 3600:-/mån.
Känns bara så bortkastat när man är utan hoj :näsblod. Nån som vill byta?

2:a på 70kvm. Hyresrätt. Våning 2. Har ungefär samma pryllar som prulle minus byrån. Lite pinsamt att det ekar. Tar 20min att gå till centralen.:tungan

i föräldrarnas villa på 190 kvadrat :D

Men om 2 månader bor jag i ett logemente på amf.1 :mattias

1:a på 35 kvm på 5 våningen. 3000:- inkl varmgarage.
Rätt bra utsikt..

Bifogat

• bild1.jpg
    bild1.jpg
    48.8 KB · Visningar: 57
  • bild2.jpg
    bild2.jpg
    34.2 KB · Visningar: 44
Last edited:
Bunker på 23 kvm. Har ett fönster. 30 sekunder från centrum. Nära till allt. För dyr hyra. En 120-säng som agerar säng, soffa och stol. Skrivbordet är databord/matbord. Har en hemmabio och TV och en byrå. Garderob finns också. Dass med dusch. Kabel TV och segt internet. Ja.. det var väl det.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...