Hur blir man hes? |--| 2 faast

Rök som borstbindare och halsa en massa alkohol..gärna starksprit samtidigt som du trashar hotellrum o skriker på prostituerade..

Nä men allvarligt..sträva inte efter att bli hes för du får knottror på stämbanden..(de gör dig hes) och dessa går inte alltid att få bort och värre..kan då du blir äldre utvecklas vidare o bli maligna.

Nursey skrev:
2408913 Rök som borstbindare och halsa en massa alkohol..gärna starksprit samtidigt som du trashar hotellrum o skriker på prostituerade..

Nä men allvarligt..sträva inte efter att bli hes för du får knottror på stämbanden..(de gör dig hes) och dessa går inte alltid att få bort och värre..kan då du blir äldre utvecklas vidare o bli maligna.

Ah men röka dricka o skrika jobbar ja på.. men hotellrum o de.. blir man hes av de asså? :arsele

Ja VILL ha knottror på stämbanden :D Ja vill vara KONSTANT hes..

Rock ´n Robin skrev:
2408950 Ah men röka dricka o skrika jobbar ja på.. men hotellrum o de.. blir man hes av de asså? :arsele

Ja VILL ha knottror på stämbanden :D Ja vill vara KONSTANT hes..

Gå runt o väs istället för att prata i två dagar så blir du hes..inte svårare än så

skrik utav H**v**e tills du blir hes..
jag bruka bli så på krogen :rolleyes:

Varför vill man vara hes om man sjunger? En hes människa får inte fram mycket ljud som ens kan liknas vid sång.

En sångröst är medfödd även om den givetvis till viss del kan tränas för att få den dit man vill. Men det är ingen slump att det bara finns en David Coverdale, Bruce Dickinson eller Glenn Hughes....

Chris Ash skrev:
2409289 Varför vill man vara hes om man sjunger? En hes människa får inte fram mycket ljud som ens kan liknas vid sång.

En sångröst är medfödd även om den givetvis till viss del kan tränas för att få den dit man vill. Men det är ingen slump att det bara finns en David Coverdale, Bruce Dickinson eller Glenn Hughes....

Jag säger inte emot.. MEN jag får väl sjunga endå? Som jag vill..?

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back