Hur blir man av med jobbveckan?

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen
Gah. Nu börjar arbetsveckan. 7 härliga nätter med en massa smitande svarttaxi-chaffisar, sura gubbar, fulla tonåringar och annat pack. Det blir till att sova under dagarna och min nyinköpta hoj står ensam i garaget hela veckan. Jag hör den skrika på hjälp: Plocka isär mig! Plocka isär mig! Slipa min ram!!! Lackera om mig!

Snyft, men ingen tid för det under denna veckan. :huvet

Vet någon nåt roligt mantra man kan inöva och försätta sig själv i trans med så man kan gå igenom denna veckan och vara medvetslös samtidigt? Annars shotgun wedding!

:ätapiller :machinegu

Enligt profilen "Preemanställt kassabiträde"

Kan förstå att det är jobbigt fram på kvällen med en massa jobbiga personer!

ja, fy fan, jag har haft många skitjobb, men det var inte förrän jag började jobba på mack som man på allvar började tappa hoppet om mänskligheten...

...vilken jävla tur att man slipper det där nu...

Börja på volvo, där lägger man fan ut hjärnan i omklädningsskåpet o hämtar den sen när dagen e slut.

//volvoanställd

Har jobbat natt på mack i över ett år. En del människor förstår man ju inte vilken sten dom krypit fram under! :)

Haheh jo! Det enda bra med jobbet är att jag har en ledig vecka, får hyfsad lön ställt mot min "utbildning" och att jag får rabatt på bensinen.... :3freak

Jag skall ut och köra min hoj imorgon! Första gången jag sitter på en.. eller iaf kör en. hehe. Önska mig god luck och håll tummen för att jag inte skall få markkänning.

:crash

stoffer skrev:
Har jobbat natt på mack i över ett år. En del människor förstår man ju inte vilken sten dom krypit fram under! :)

Har kört taxi, och jag undrar samma sak... Tur man inte är polis! Dom undrar nog mer ändå...

Sök nytt jobb. Jag vet, det är skittufft men det är bara o ligga i. Jag håller mig flytande med vetskapen om att jag en dag nog lyckas byta jobb.

Hehe, angående sök nytt jobb. Jag bytte just det mot ett jobb på ett boende med dementa äldre. Trofan att de uppför sig bättre än vissa människor med sprit i kroppen.

Äh, jobbet duger medans jag pluggar. Jobbar 82 % natt så jag får ju hygglig lön, vilken går till hojen iofs. Så snart innan jag har hunnit köra hojen blir det väl en ny =)

Slitz har vi + 5000 andra sorters "herrtidningar" men det är för mycket text i dom :yoparty

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back