Gah. Nu börjar arbetsveckan. 7 härliga nätter med en massa smitande svarttaxi-chaffisar, sura gubbar, fulla tonåringar och annat pack. Det blir till att sova under dagarna och min nyinköpta hoj står ensam i garaget hela veckan. Jag hör den skrika på hjälp: Plocka isär mig! Plocka isär mig! Slipa min ram!!! Lackera om mig!
Snyft, men ingen tid för det under denna veckan.
Vet någon nåt roligt mantra man kan inöva och försätta sig själv i trans med så man kan gå igenom denna veckan och vara medvetslös samtidigt? Annars shotgun wedding!

Snyft, men ingen tid för det under denna veckan.
Vet någon nåt roligt mantra man kan inöva och försätta sig själv i trans med så man kan gå igenom denna veckan och vara medvetslös samtidigt? Annars shotgun wedding!




