Hur ball som helst!

• Thread starter Thread starter manneman
  • Start date Start date
Tycker om hans thåhjulingar .

laz2.jpg

By bullten at 2009-08-15

tmaxp.jpg

By bullten at 2009-08-15

otroligt ful tycker jag

Varför är du alltid så negativ?
Spelar ingen roll vad det är, om du vinner en ny zx10r så hade din reaktion blivit "Jo det är la najs... men jag föredrar nya Rettan..."

Upp med hakan... Leif GW Persson! ;)

Det var världens coolaste Quad tills jag såg att den gick på bioetanol.....

Man hörde att det var en BMWtolva så jag blev såld direkt, men den är inte på 6liter utan snarare 5,0 då det lät som den gamla tolvan. Nya tolvan på 6liter ser inte ens ut så..

Han hade LÄTT kunnat krama ur 600hk minimum. Den kanske till o med hade slagit Tomahawk :D

Spelar ingen roll vad det är, om du vinner en ny zx10r så hade din reaktion blivit "Jo det är la najs... men jag föredrar nya Rettan..."

Förlåt, trodde bara att alla hade sätt till sin egen åsikt, tydligen får man inte det

My bad....får rätta in mig i ledet och säga.....ohhh vill ha en!!!!
Bättre?

Hade gärna haft en sporthoj, men pga ett diskbråck i nacken förra året pallar jag inte med den körställningen längre

Förlåt, trodde bara att alla hade sätt till sin egen åsikt, tydligen får man inte det

My bad....får rätta in mig i ledet och säga.....ohhh vill ha en!!!!
Bättre?

Hade gärna haft en sporthoj, men pga ett diskbråck i nacken förra året pallar jag inte med den körställningen längre

Lustigt att ditt första svar inte kunde vara mer genomtänkt som ditt andra... hade du lagt ner den här energin som detta svaret tog på en gång så hade det ju sett lite trevligare ut, visst jag kan hålla med om att den inte är snyggast... men bara skriva "otroligt ful tycker jag" är ju så där kul kanske, menar bara att lämnar man en kommentar så kan man ju formulera det lite bättre kanske "Ja den lär gå rätt fort framåt, men designen gillar jag inte" etc...

Haha nu låter jag som en lärare o jag vet inte varför jag ens bryr mig, men jag har sett fler negativa kommentarer från dig o jag ville bara försöka vända den tränden. ;)

Tråkigt med diskbråck... har en granne som hade det o han berättade en mindre rolig historia. Hoppas det är okej nu iaf!

Upp me HAKORNA Leif GW Persson ska det ju va!:D

Hanns maskiner är med i BABYLON A.D. bra film i övrigt!!

Kåpa fattas fram, stöd för rumpan, körställningen ser obekväm ut...annars verkar det vara en brutal historia:tummenupp

Nja jag kan väl hålla med om att den inte vinner något skönhetspris men en V12a är alltid en V12a! Samtidigt kul att det finns folk som bygger maskiner som är "way off"!

Härlig apparat ju! Men hur gick resonemanget när dom byggde den?
-Vi bygger en quad med v12:a, ja faan va coolt men vänta lite ska vi inte överladda den också :3freak
Det känns ju inte som den hade saknat power utan liksom.

Fiffigt namnval för livsfarliga fordon: Lasarett!

Ungefär lika smart som av den där fri-idrotts-"tjejen" att kalla sig Semen-ja!

Härlig apparat ju! Men hur gick resonemanget när dom byggde den?
-Vi bygger en quad med v12:a, ja faan va coolt men vänta lite ska vi inte överladda den också :3freak
Det känns ju inte som den hade saknat power utan liksom.

Är det inte det som är så fantastiskt med bygget då? :) Inte som gemene bil tillverkare som tänker " vi gör en sportbil, designar den jätte häftigt och sätter i en 2 liters 4a på två hundra hästar!! " :huvet

Riktigt jäkla tufft bygge :tummenupp låter göttsomfaan också

Undrar om det inte är så att den inte går att köra mycket mer än så? Körbarheten verkar ha fått ge vika för en klumpig maskin istället...

Jo, med 600hk på det lilla ekipaget så är det nog lätt hänt att man gör en piruett om man är lite oförsiktig på gasen. Jag tänkte i dom banorna också men lite kolmaskar kunde han väl ändå ritat? Drivlinan kanske inte heller är dimensionerad för effekten.

Mer show than go?

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...