Hur anmäler man sig till SM o Ticksta

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Dum fråga men jag hittat inte infon hur mycket jag än letar, någon???

Det har varit inbjudan i IB som det brukar vara, sists anm dag var 6 maj, men om du mailar info till mig så ska jag försöka få med dig på något vis, det är lätt panik inför tävlingen som det brukar vara så skynda dig att maila på info@glennocklundbygg.se ev frågor 0705-610 500 gärna mail då det brinner i luren. Vi kommer att gör allt med våra små resurser att göra er och publiken nöjda,

Det kommer att vara öppet på klubbhuset fom lördag för dom som vill övernatta och även grilla och umgås en stund. eftersom vi får förare från Umeå i norr och Danmark i söder.
Jag vill ha synpunker om banan av er så vi vet vad ni tycker om den.
www.mkrimo.se för vägbeskrivning.

Mvh Glenn Ocklund

Glenn Ocklund skrev:
Det har varit inbjudan i IB som det brukar vara, sists anm dag var 6 maj, men om du mailar info till mig så ska jag försöka få med dig på något vis, det är lätt panik inför tävlingen som det brukar vara så skynda dig att maila på info@glennocklundbygg.se ev frågor 0705-610 500 gärna mail då det brinner i luren. Vi kommer att gör allt med våra små resurser att göra er och publiken nöjda,

TackGlenn! jag har mailat dig ( och betalat in)

Tack även cybernisse, snygga bilder från Beviks, hittade några på mig själv :)

Glenn Ocklund skrev:

Det kommer att vara öppet på klubbhuset fom lördag för dom som vill övernatta och även grilla och umgås en stund. eftersom vi får förare från Umeå i norr och Danmark i söder.
Jag vill ha synpunker om banan av er så vi vet vad ni tycker om den.
www.mkrimo.se för vägbeskrivning.

Mvh Glenn Ocklund

Jag har letat efter nåt tidschema men inte hittat det. Har du möjlighet att lägga ut det här?

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back