Hur anmäler man sig till SM o Ticksta

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Dum fråga men jag hittat inte infon hur mycket jag än letar, någon???

Det har varit inbjudan i IB som det brukar vara, sists anm dag var 6 maj, men om du mailar info till mig så ska jag försöka få med dig på något vis, det är lätt panik inför tävlingen som det brukar vara så skynda dig att maila på info@glennocklundbygg.se ev frågor 0705-610 500 gärna mail då det brinner i luren. Vi kommer att gör allt med våra små resurser att göra er och publiken nöjda,

Det kommer att vara öppet på klubbhuset fom lördag för dom som vill övernatta och även grilla och umgås en stund. eftersom vi får förare från Umeå i norr och Danmark i söder.
Jag vill ha synpunker om banan av er så vi vet vad ni tycker om den.
www.mkrimo.se för vägbeskrivning.

Mvh Glenn Ocklund

Glenn Ocklund skrev:
Det har varit inbjudan i IB som det brukar vara, sists anm dag var 6 maj, men om du mailar info till mig så ska jag försöka få med dig på något vis, det är lätt panik inför tävlingen som det brukar vara så skynda dig att maila på info@glennocklundbygg.se ev frågor 0705-610 500 gärna mail då det brinner i luren. Vi kommer att gör allt med våra små resurser att göra er och publiken nöjda,

TackGlenn! jag har mailat dig ( och betalat in)

Tack även cybernisse, snygga bilder från Beviks, hittade några på mig själv :)

Glenn Ocklund skrev:

Det kommer att vara öppet på klubbhuset fom lördag för dom som vill övernatta och även grilla och umgås en stund. eftersom vi får förare från Umeå i norr och Danmark i söder.
Jag vill ha synpunker om banan av er så vi vet vad ni tycker om den.
www.mkrimo.se för vägbeskrivning.

Mvh Glenn Ocklund

Jag har letat efter nåt tidschema men inte hittat det. Har du möjlighet att lägga ut det här?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT