Hur är utsikten från ditt arbetsfönster?

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
Min är, för dagen, helt sagolik måste jag säga.
Synd att man måste arbeta hela natten bara för att det inte gick att motstå frestelsen att väcka fålen ur sitt vinteride idag.
Givetvis inspekterades spårvalen på Slingerbulten och kaffet på Rosenhill under premiärturen.

Bifogat

• Jobb.jpg
    Jobb.jpg
    68.6 KB · Visningar: 543
En liknande underbar syn! En nypolerad och nyvaxad pärla som står och väntar ett par våningar ner! Står så fint intill ån och blänker ikapp med vattnet! Synd bara att man måste ställa in den i garaget på jobbet istället för att ta den hem! Den e inte regbesiktigad ännu... :gråta

luka skrev:
En liknande underbar syn! En nypolerad och nyvaxad pärla som står och väntar ett par våningar ner! Står så fint intill ån och blänker ikapp med vattnet! Synd bara att man måste ställa in den i garaget på jobbet istället för att ta den hem! Den e inte regbesiktigad ännu... :gråta

Glänser den som en glad hundballe i månskenet?

Thundercat skrev:
Jag ser lastbilar, lastbilshytter, och diverse lastbilsdelar... spännande va? :näsblod

Grattis! Jag ser färdigbyggda lastbilar, är det bättre eller sämmre!??

(Jag tror vi jobbar på samma ställe, fast det har vi nog redankonstaterat...)

Jag ser stadens största/enda Mc-parkering varje gång jag får för mig att resa mig upp och gå en par meter. Kan informera att det är ganska påfrestande för en som har allt utom körkort, och bara går och väntar på uppkörningen!!! :huvet :huvet :huvet

I övrigt ser jag en par parker med mestadels fyllon och pensionärer.

Ok, "jobbar o jobbar " ? det känns ok att vara social expert å fika gäst också :tummenupp

Bifogat

• IMGP2454.JPG
    IMGP2454.JPG
    81.5 KB · Visningar: 222
Vi har inga fönster i butiken :(

Det positiva är att jag märker inte när det är jätte fint väder och jag måste jobba :D
Får reda på det på kvällen istället :huvet

/Annicka

Jag har en massa jävla lastpallar som filtrerar bort allt vad dagsljus heter.

triple skrev:
Grattis! Jag ser färdigbyggda lastbilar, är det bättre eller sämmre!??

Även jag ser lastbilar men från insidan och tittandes ut på alla hojarna som svischar förbi...........................

Tittar inte ut. Tittar numera in.

Fönster? Nene, lagret har inga fönster, inte butiken heller för den delen, så då man kikar ut blir man rejält bländad . I skolan är det dock bättre ställt, förutom att vissa fönster är fuktskadade. Men i de andra kan man sitta och vila blicken på fina flikkor, som går förbi, då teorin blir för tung :P

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back