fan det glömde jag, håller med, så 3 typer finns det
Vår egen farbror Linné på SH. Säg till när alla är kategoriserade och katalogiserade

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fan det glömde jag, håller med, så 3 typer finns det
Man måste inte, men det ger bonus att ha:
1.rakat huvud
2.tribals på halsen
3.kamphund
![]()
Haha vad säger det om din körförmåga? Jag fasar för den dagen då du får köra hoj med fler hästar än vad jag har i min startmotor![]()
Allt är relativt.. Och är väl ok i rimliga gränser.. Det behöver man inte vara moraltant för att konstatera![]()
Jag har boerboel hund, massa fula fylletatueringar. Wolfmother på hela ryggen o massa zeppelin på armarna + Mohawk frilla. ger det mig bonus då?![]()
Det är definitivt relativt. På en 50-väg med bil är det alltid runt 65 på mätaren som gäller...och inte fan blinkar man ut ur rondellerna. På hojen får man väl erkänna att det går något fortare rent generellt. Men det positiva är att jag kör saktare och saktare med bilen sedan man tog A-lappen. Det är helt enkelt inte lika kul längre med en ratt och fyra hjul. Tyckte att min kärra var lite halvsnabb innan (6,9 0-100) men det är ju en evighet jämfört med i princip alla hojar som klarar besiktningen.![]()
morsan har en fjuttig cairnterrier som e jäkligt macho o jag har en misslyckad stor tatuering över hela bröstet. så lite bonus på mig med
Sedan surfar den typiska SH-medlemen Blocket/Motorcyklar/Sport/Hela Sverige 6 ggr per dag och har järnkoll på alla hojar till salu allt från GPZr från 80-talet till fabriksnya 1198
r.
Eller är det kanske bara jag som är helt sjukt i skallen???![]()
haha det börjar likna tidningen moore uppmålning av stereotyper
stureplanskillen
söderkisen
förortsbon
Sedan surfar den typiska SH-medlemen Blocket/Motorcyklar/Sport/Hela Sverige 6 ggr per dag och har järnkoll på alla hojar till salu allt från GPZr från 80-talet till fabriksnya 1198
r.
Eller är det kanske bara jag som är helt sjuk i skallen???![]()
o jag kör facebook, sporthoj, mailen, redtube, tube8, blocket ^^
christoffer von linné om jag får beVår egen farbror Linné på SH. Säg till när alla är kategoriserade och katalogiserade![]()
fejjan är inte min grej, men resten köper jag!
klart.se är sjukt viktigt nu också. Det där med regnställ över skinnstället har aldrig varit min grej...
Som dig fast galet snabbt i kurvorna och sen blir de wheelies och burnouts när man får kraftigare hoj,
det du talar om är för dom i medelårskrisen som skaffar en hd och tar de lungt o försiktigt o kurvorna och rör bara gasen på en raka på 500 meter![]()
Lite härligt hur pass ung och dum man kan vara faktiskt men jag var säkert lika tragisk i din ålder...
Måste fråga hur du vet att du kör galet snabbt i kurvorna?
Wheelies är alltid kul men till en viss gräns och endast idioter gör burnouts med fräscha däck som kostar 2000kr+
DOCK så åker man inte mc och tittar på naturen för då kan karriären bli kort!
Själv kör jag för prestandan och uppfyllandet av pojkdrömmen!
Man måste inte, men det ger bonus att ha:
1.rakat huvud
2.tribals på halsen
3.kamphund
![]()
varför köra 100 på motovägen när du kan köra 200 på vanligt fin kurvig landsväg? ;P
Får kryssa för kamphund (Amstaff) mindre imponerande är att han är mörkrädd.
Aja det är väl bara att leta fram en rakhyvel och beställa tid för gaddning för att rädda situationen.
Det där med svänga är en ny grej för mig faktiskt. Åkte ju till min handledare för att strypa min hoj när jag körde och ja, det blev lite 50/70/90 väg. Men då vågade jag inte ens trycka på styret för att svänga. Utan jag löste problemet genom att luta mig så svängde motorcykeln. Tror jag kommer våga mer snart, hade gärna haft en eller annan dag på en gokart bana. Men sen fick jag lära mig att man ska bara trycka på styret, sagt och gjort så svängde då MC:n men jag förstår fan inte logiken ---
under crika 50 så svänger man som på en vanlig cykel, sen i högre hastigheter trycker man på den sidan av styret som man vill svänga så teoretiskt sätt säger mig min hjärna att hjulet då går och motsatt håll --- men man svänger ju ändå åt den sidan man tryckte på.
Förklara?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär